لینک های دسترسی

Breaking News

شاهدی بیشترین '۵۰ دوش' را در جام کرکت آسیا انجام داد


حشمت الله شاهدی، بیتسمن چپ دست تیم ملی کرکت افغانستان، در میان بازیکنان جام کرکت ۲۰۱۸ آسیا که بیش از ۵۰ دوش را انجام داده اند، جایگاه نخست را گرفت.

شاهدی در چهار رقابت، سه بار بیش از ۵۰ دوش کسب کرد. جز در رقابت میان افغانستان و سریلانکا که در آن ۳۷ دوش انجام داد در سه بازی دیگر با بنگله دیش، پاکستان و باز هم بنگله دیش به ترتیب ۵۸، ۹۷ و ۷۱ دوش کسب کرد.

این بازیکن افغان در رقابت روز یک شنبه (۲۳ سپتامبر) میان افغانستان و پاکستان تا پایان بازی از میدان حذف نشد.

در مجموع حشمت الله شاهدی در جام کرکت ۲۰۱۸ آسیا ۲۶۳ دوش انجام داد که از این رهگذر تا کنون در این جام جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است. بر اساس نتایجی که دوشنبه نشر شد، شیکر دهون هندی با ۳۲۷ دوش در مقام نخست و روهیت شرما کپتان تیم هند با ۲۶۹ دوش در مقام دوم قرار دارد.

از نظر اوسط دوش نیز شاهدی تا کنون جایگاه سوم را در جام کرکت ۲۰۱۸ آسیا کسب کرده است. اوسط دوش آقای شاهدی ۸۷.۶۶ است. تا این دم، جایگاه نخست این فهرست به نام روهیت شرما از هند و جایگاه دوم به شعیب ملک پاکستانی رقم خورده است.

حشمت الله شاهدی که ۲۳ سال عمر دارد، برای تیم ملی کرکت افغانستان در یک رقابت تست، ۲۴ رقابت یک روزۀ جهانی و یک رقابت ۲۰ اووره بازی کرده است.

افغانستان در جام کرکت ۲۰۱۸ آسیا تا کنون چهار رقابت داشته است که در دو بازی پیروز شده و در دو بازی دیگر شکست خورده است. نخستین مصاف افغانستان با هند در این جام، روز سه شنبه (۲۴ سپتامبر) برگزار می‌شود.

XS
SM
MD
LG