لینک های دسترسی

Breaking News

هفت ورزشکار امریکایی به کروناویروس مبتلا شده اند


تیم بسکتبال "بروکلین نتس" اعلام کرد که چهار بازیکن آن، از جمله کیوین دورانت، به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در قرنطین استند.

دورانت که از ستارگان بزرگ لیگ حرفه‌ای باسکتبال انجمن ملی باسکتبال امریکا "ان بی ای" است در جریان یک گفتگوی رسانه ای، این خبر را تایید کرد و گفت که مشکل خاصی ندارد و هنوز نشانه های بیماری در او ظاهر نشده است.

بروکلین نتس در اعلامیه ای که در این رابطه منتشر کرد، یادآور شده است که علایم بیماری فقط در یکی از این چهار بازیکن ظاهر شده است، اما همه آنان تحت نظر داکتران قرار دارند.

پس از اعلام این خبر، "لاس آنجلس لیکرز" اعلام کرد که به زودی بر بازیکنان خود آزمایش کرونا را انجام می دهد.

لاس آنجلس لیکرز آخرین تیمی است که پیش از تعطیلی رقابت‌های "ان بی ای"با بروکلین نتس بازی کرد و احتمال ابتلای تعدادی از بازیکنان و پرسونل تخنیکی این تیم به کروناویروس نیز وجود دارد.

پیش از این، ابتلای دو بازیکن "یوتا جاز" و یک بازیکن "دیترویت پیستونز"به کروناویروس تایید شده بود. به این ترتیب و با تایید ابتلای این چهار بازیکن، تعداد باسکتبالیست‌های شامل در لیگ حرفه ای "ان بی ای" که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند به هفت تن رسیده است.

کیوین دورانت از بازیکنان تاثیرگذار سال‌های اخیر است که پس از کسب دو عنوان قهرمانی، با امضای قرارداد به ارزش ۱۶۴ میلیون دالر از "گولدن استیت واریرز" به بروکلین نتس پیوست.

XS
SM
MD
LG