لینک های دسترسی

Breaking News

عمر متین مشتری کلب همجنسگرایان اورلندو بود


در گلوله باری اورلندو به شمول متین ۵۰ نفر کشته شد
در گلوله باری اورلندو به شمول متین ۵۰ نفر کشته شد

با وجود اینکه عمر متین، عامل گلوله باری مرگبار در اورلاندو، پیش از مرگ خود را پیرو داعش معرفی کرد، برخی از مشتریان کلب همجنسگرایان گفته‌اند که خود وی از مشتریان این کلب بود و پیشتر از این رویداد بارها در این کلب دیده شده بود.

ادارۀ تحقیقات فدرال ایالات متحده یا اف بی آی به این باور است که عمر متین عقاید افراطی داشت، اما این اداره دربارۀ ارتباط او با گروههای تروریستی تردید دارد.

با این حال شماری از مشتریان کلب شبانه همجنسگرایان "پلس" به خبرگزاری اسوشیتدپرس گفته اند که این مهاجم ۲۹ ساله بارها به آن کلب رفته، مشروب الکلی نوشیده و رفتارهای تهاجمی داشته است. یکی از مشتریان هم گفته است که او برای ارتباط با همجنسگرایان مرد به آن کلب رفت و آمد می‎کرد.

عمر متین، شهروند امریکایی افغان تبار، اوایل صبح یکشنبه در کلب همجسنگرایان در شهر اورلندوی ایالت فلوریدا به گلوله باری پرداخت، ۴۹ نفر را کشت و ۵۳ نفر را زخمی کرد. عمر متین پیش از این رویداد در تماس با شمارۀ اضطراری ۹۱۱ پولیس، همبستگی خود را با خلیفه خود خوانده داعش اعلام کرده بود.

ستاره یوسفی همسر پیشین عمر متین همچنین او را فردی خشن و از نظر روحی بی ثبات توصیف کرده است که وقتی به خانه می‌آمد، بهانه‌ای برای لت و کوب کردنپیدا می کرد.

با اینحال ادارۀ پولیس تحقیقات فدرال ایالات متحده گفته است که هنوز هم در بارۀ گرایش‌ها و ارتباطات عمر متین تحقیقات ادامه دارد.

XS
SM
MD
LG