لینک های دسترسی

Breaking News

قصر سفید: جوبایدن به کووید۱۹ مبتلا شده است 


قصر سفید با نشر اعلامیه‌ای گفت است که جو بایدن، رییس جمهور ایالات متحده، به کووید۱۹ مبتلا شده است، اما علایم خفیف این بیماری را دارد.

کرین ژان پییر، سخنگوی قصر سفید گفته است که آقای بایدن به گونهٔ کامل واکسین‌ شده و دوبار واکسین تقویتی را نیز دریافت کرده است.

به رییس جمهور ایالات متحده دوای پاکسلووید تجویز شده و بر اساس رهنمود مرکز کنترول امراض امریکا، او در قصر سفید در قرنطین به سر خواهد برد. اما قصر سفید گفته است که رییس جمهور به انجام وظایف‌اش به گونهٔ کامل ادامه خواهد داد.

رییس جمهور ایالات متحده در مدتی که در قرنطین به سر می‌برد ملاقات‌هایش را از طریق تلیفون و سایر ابراز مجازی تا زمانی به پیش خواهد برد که معاینات کووید۱۹اش منفی گزارش شود.

برای شفافیت بیشتر، قصر سفید همه روزه در مورد وضعیت صحی رییس جمهور معلومات فراهم خواهد کرد.

قصر سفید گفته است که به تمامی افرادی که در جریان امروز و روز گذشته با رییس جمهور از نزدیک در تماس بوده اند، اطلاع داده خواهد شد.

رییس جمهور بار اخیر به روز سه شنبه معاینات کووید۱۹ را انجام داده بود، اما نتیجهٔ آن منفی گزارش شده بود.

بر اساس معلومات پوهنتون جانس هاپکینز ایالات متحده، تا اکنون در سراسر جهان بیش از ۵۶۶ میلیون نفر به بیماری کووید۱۹ مبتلا شده که از آن میان بیش از شش میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جان باخته اند. در ایالات متحده تا اکنون بیش از یک میلیون نفر پس از ابتلا به این بیماری جان باخته اند.

XS
SM
MD
LG