لینک های دسترسی

Breaking News

رقم ابتلا به کووید۱۹ در هند بار دیگر افزایش یافته است 


در حالی که رقم ابتلا به کووید۱۹ در مقایسه با چهار ماه گذشته در هند یک بار دیگر افزایش یافته است، مقامات می‌گویند که تا اکنون دو میلیارد واکسین کووید۱۹ را تطبیق کرده اند.

نرندرا مودی، صدر اعظم هند از واکسین این تعداد شهروندان کشور تمجید کرد. کمپاین واکسیناسیون کووید۱۹ سال گذشته در هند آغاز شد که طولانی ترین و بزرگترین کمپاین محسوب می‌شود.

مودی در یک تویت نگاشته است که "هند یک بار دیگر تاریخ‌ساز شد!" این در حالی است که مخالفین سیاسی او را به سوی مدیریت همه‌گیری کروناویروس متهم می‌کنند، اما حکومت آقای مودی این اتهامات را رد کرده است.

در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰ هزار نفر در این کشور به کووید۱۹ مبتلا شده و تنها شب گذشته از مرگ ۴۹ فرد مبتلا به این ویروس گزارش شد.

بر اساس معلومات پوهنتون جانس هاپکینز ایالات متحده، از زمان آغاز شیوع کروناویروس به اینسو در هند تا حال ۴۳.۸ میلیون نفر به کووید۱۹ مبتلا شده که از آن میان بیش از ۵۲۵ هزار و ۷۰۰ نفر جان باخته اند.

این کشور که ۱.۳ میلیارد جمعیت دارد، محدودیت‌های ناشی از کووید۱۹ را رفع کرده و سفر‌های بین المللی را نیز مجاز قرار داده است.

بر اساس معلومات رسمی، در حدود ۸۰ در افراد واکسین استرازنیکا دریافت کرده اند که هند تحت نام کوویشیلد تولید می‌شود و ۲۰ درصد افراد واکسین شده، واکسین‌های کوواکس‌ان، کوربی‌واکس تولید شده در هند و سپوتنیک‌وی روسی را دریافت کرده اند.

حکومت هند برای جلوگیری از گسترش کروناویرس، کمپاین‌های واکسیناسیون را افزایش داده است.

XS
SM
MD
LG