لینک های دسترسی

Breaking News

فیس‌بوک و کمک به 'تمایل های عاشقانۀ پنهانی' کاربران


فیس بوک با آوردن تغییرات جدید، گزینه‌ای را به این رسانۀ اجتماعی افزوده که به کاربران فرصت می‌دهد تمایل‌های عاشقانۀ پنهانی خود را نسبت به همدیگر آشکار بسازند.

کاربران می‌توانند با استفاده از این گزینه، دوست و یا دوستان فیس‌بوکی خود را که نسبت به آن‌ها علاقۀ عاشقانه داشته، اما هرگز مجال ابراز آن را نداشته اند، به فهرست مشخصی از افراد اضافه کنند.

اما این افراد از تمایل عاشقانه نسبت به خود تا زمانی از جانب فیس‌بوک آگاه نمی‌شوند که خود آنها نیز نام عین همان فرد را وارد فهرست عاشقانۀ خود کنند.

در این صورت، هر دو طرف از تمایل عاشقانه ای که پنهانی میان این دو وجود داشته، اطلاع یافته و فرصت می‌بایند تا اگر خواسته باشند در این مورد بیشتر با همدیگر حرف بزنند.

آوردن این تغییرات تلاشی از جانب فیس‌بوک برای رقابت با سایت‌های دوست‌یابی چون "تندر" تلقی می‌شود که عمدتا در میان جوانان پرطرفدار است.

این گزینه در حال حاضر در کشورهایی چون کلمبیا، تایلند، کانادا، ارجنتین و مکسیکو در اختیار کاربران قرار گرفته است. مسئولان فیس‌بوک گفته اند که در نظر دارند این امکانات را به تدریج در اختیار کاربران در سایر کشورها نیز قرار دهند.

XS
SM
MD
LG