لینک های دسترسی

Breaking News

گلوله‌باری در ایالت تکزاس پنج کشته برجا گذاشت


عکس: آرشیف
عکس: آرشیف

مقامات ایالت تکزاس ایالات متحده روز شنبه ۲۹ اپریل (نهم ثور) گفتند که در اثر گلوله‌باری در داخل یک خانه واقع در منطقهٔ کلیولند آن ایالت پنج نفر به شمول یک کودک هشت ساله کشته شدند.

تلویزیون ای‌بی‌سی از قول مقامات و پولیس تکزاس گزارش داده است که این گلوله‌باری روز جمعه به وقت محل به وقوع پیوست و پولیس هنوز هم در جستجوی مظنون مهاجم است.


بر اساس این گزارش، مقامات امنیتی شهر سن جاسینتو حوالی ۱۱:۳۰ جمعه شب تماسی در مورد آزار و اذیت از کلیولند دریافت کردند. ای‌بی‌سی گزارش داده که هنگامی که پولیس به محل رویداد رسید،‌ جسد چند نفر را دیدند که به ضرب گلوله کشته شده اند.

بر اساس آمار آرشیف خشونت مسلحانه از اول جنوری تا ۲۹ اپریل سال روان میلادی۱۳هزار و ۷۱۵ نفر در اثر خشونت‌های مرتبط به اسلحه در سراسر ایالات متحده کشته شده اند. این رقم شامل ۵۸۶۱ قتل عمد و غیرعمد، هفت هزار و۸۵۴ مورد خودکشی، ۱۷۴ مورد کشتار دسته‌جمعی و ۱۷ مورد قتل‌های دسته‌جمعی می‌شود.

آمار این آرشیف نشان می‌دهد که از اول جنوری ۲۰۲۲ تا ۳۱ دسمبر ۲۰۲۲ میلادی، ۴۴۱۵۴ نفر در اثر خشونت با اسلحه در سراسر ایالات متحده کشته شده اند که در این میان، بیش از ۲۰ هزار نفر در خشونت‌های گوناگون از جمله قتل و گلوله‌باری جمعی کشته شده اند و ۲۴۰۹۰ نفر با اسلحه خودکشی کرده اند.

XS
SM
MD
LG