لینک های دسترسی

Breaking News

نامزد عضویت ستره محکمه امریکا اتهام بدرفتاری جنسی را رد کرد


بریت کاوانا، نامزد عضویت در ستره محکمه ایالات متحده روز جمعه (۲۴ سنبله) اتهام بدرفتاری جنسی علیه خود را رد کرد.

پیش از این، دایین فانستاین، یک سناتور ارشد حزب دیموکرات که عضو کمیته قضایی مجلس سنای ایالات متحده نیز است، گفته بود که وی نامه یی از یک زن دریافت کرده که در آن نگاشته شده که بریت کاوانا زمانیکه متعلم یک لیسه بود، با نگارنده نامه بدرفتاری جنسی کرده بود.

سناتور فانستاین همچنین افزود که نگارنده این نامه این موضوع را به اداره تحقیقات فدرال امریکا (اف بی آی) راجع کرده است. خانم فانستاین هویت نگارنده این نامه را تا کنون فاش نساخته است.

اما بریت کاوانای ۵۳ ساله که از سوی دونالد ترمپ، رئیس جمهور ایالات متحده برای عضویت در ستره محکمه این کشور نامزد شده است، با نشر اعلامیه یی گفت که این اتهام را "به گونه قطعی و صریح" رد می کند.

نگارنده نامه ادعا کرده زمانیکه با آقای کاوانا در یک لیسه متعلم بود، آقای کاوانا در یک محفل تلاش کرده بود تا به وی تجاوز جنسی کند، اما بر بنیاد این نامه، نگارنده توانسته بود خود را نجات دهد.

بریت کاوانا افزود که او نه در زمان مکتب و نه هم در کدام وقت دیگر این کار را انجام داده است.

اعضای حزب دیموکرات مخالف نامزدی بریت کاوانا برای عضویت در ستره محکمه ایالات متحده می باشند و روی همین دلیل تلاش دارند تا جلسه تایید نامزدی او را به تاخیر بیاندازند.

اما سخنگوی سناتور چک گریسلی که جمهوریخواه و رئیس کمیته قضایی مجلس سنای ایالات متحده است، روز جمعه گفت که جلسه تایید نامزدی آقای کاوانا مطابق برنامه روز پنجشنبه پیشرو برگزار خواهد شد.

XS
SM
MD
LG