لینک های دسترسی

Breaking News

بستۀ مشکوک دیگر به آدرس رابرت دونیرو فرستاده شد


رابرت دو نیرو هنرپیشۀ مشهور هالیوود و منتقد سرسخت دونالد ترمپ، رئیس جمهور امریکا، است
رابرت دو نیرو هنرپیشۀ مشهور هالیوود و منتقد سرسخت دونالد ترمپ، رئیس جمهور امریکا، است

پولیس نیویارک صبح پنج شنبه بستۀ مشکوکی را که به آدرس رابرت دونیرو، هنرپیشۀ مشهور امریکایی، ارسال شده بود کشف کرد و اکنون سرگرم بررسی آن است.

رسانه های امریکایی گزارش داده اندکه بستۀ مشکوک دیگر که قبلاً شبیه آن به چهره های مشهور حزب دیموکرات امریکا ارسال شده بود، اکنون در ساحۀ منهاتن شهر نیویارک که دفتر و رستوران رابرت دونیرو در آن واقع است، ارسال شده است.

رابرت دونیرو یکی از منتقدان سرسخت دونالد ترمپ، رئیس جمهور ایالات متحدۀ امریکا است و در هر مناسبتی انتقادات تند و ناسزاهای فراوان نثار آقای ترمپ کرده است.

ارسال بسته های مشکوک که به باور پولیس مخفی امریکا "احتمالاً حاوی وسیلۀ منفجره" بوده می‌تواند، به سیاستمداران دیموکرات ایالات متحده از روز دوشنبه به اینسو آغاز شده است.

تا کنون چنین بسته ها به آدرس باراک اوباما رئیس جمهور پیشین امریکا و هلری کلنتن وزیر خارجۀ حکومت اوباما، جان برنن رئیس پیشین سی آی ای، اریک هولدر وزیر عدلیۀ پیشین ایالات متحده، ماکسی واترز نمایندۀ دیموکرات از ایالت کالیفورنیا و جورج سوروس، میلیاردر حامی دیموکرات‌ها ارسال شده است.

قصر سفید با انتشار بیانیه‌ای ارسال بسته های مشکوک به آدرس مقام‌های پیشین امریکایی را محکوم کرده و گفته است کسانی که مرتکب چنین اعمالی می‌شوند باید پاسخگو باشند.

رئیس جمهور گفته است که حکومت وی با انجام تحقیقات بیشتر، اطلاعات بیشتری خواهد داد. او گفته است که خشونت سیاسی در امریکا جایی ندارد.

XS
SM
MD
LG