لینک های دسترسی

Breaking News

ترمپ اضافه وزن است اما به ورزشگاه نمی‌رود 


رئیس جمهور ترمپ گاهگاهی گلف بازی می‌کند
رئیس جمهور ترمپ گاهگاهی گلف بازی می‌کند

دونالد ترمپ، رئیس جمهوری ایالات متحدۀ امریکا، گفته است که بیش از آنچه مردم فکر می‌کنند، فعالیت فزیکی دارد.

رانی جکسن، داکتر قصر سفید، روز سه شنبه گفت که رئیس جمهوری ترمپ از صحت عالی برخوردار است، اما گفته است وی باید وزن ببازد، خوراک بهتر تمرینات بیشتر فزیکی داشته باشد.

آقای ترمپ که ۷۱ سال عمر دارد، در مصاحبۀ اختصاصی با خبرگزاری رویترز گفت "بسیاری مردم روز دو ساعت در ورزشگاه تمرین می‌کنند. من کسانی را دیده ام ... که در سن ۵۵ سالگی مفصل زانو و سرین خود را ترمیم کرده اند. من این مشکلات را ندارم".

باراک اوباما و جورج بش، رئیس جمهوران پیشین ایالات متحده علاقمند ورزش بودند، اما ورزش روزانه در برنامۀ آقای ترمپ جا ندارد.

دونالد ترمپ به رویترز گفته است که پیاده گردی و ورزش گلف برای وی کافی است و نمی‌خواهد وقت خود را در ورزشگاه صرف کند. او گفته است که برای کاهش وزن آماده است تا مقادیر کمتر غذا صرف کند.

روزنامهء نیویارک تایمز سال گذشته گزارش داد که رئیس جمهور ترمپ روزانه تا ۱۲ قوطی کوکاکولای بدون شکر می‌نوشد.

آقای ترمپ که با یک متر و ۹۰ سانتیمتر قد و ۱۰۸ کیلوگرام وزن، اضافه وزن بوده و در مرز چاقی قرار دارد، به خبرگزاری رویترز گفت که هنگام آزمایش صحی، سلامت فزیکی وی داکتر قصر سفید را به حیرت انداخته بود.

پیش از این، داکتر جکسن در پی آزمایش صحی رئیس جمهوری امریکا گفت که آقای ترمپ از صحت "عالی" برخوردار بوده و آزمایش تشخیصی برای بیماری "اختلال عصبی" را موفقانه سپری کرده است. او گفت که دونالد ترمپ هیچ مشکل روانی و عصبی ندارد که مانع کارکردن وی در قصرسفید شود.

XS
SM
MD
LG