لینک های دسترسی

Breaking News

محبوبیت کلنتن و ترمپ در تحلیل آگاهان سیاسی


در رقابت های ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا، تازه ترین نظر پرسی ها نشان می دهد که هیلری کلنتن، نامزد احتمالی حزب دموکرات بر رقیب اش دونالد ترمپ از حزب جمهوری خواه برتری دارد.

هیلری کلنتن گفته است "مانمی خواهیم که دانلد ترمپ امریکا را به ورشکستگی دچار سازد طوریکه او قمار خانه های خود را چنین کرد."

باآنهم نظرپرسی ها نشان می دهد که اکثریت رای دهندگان به هیلری کلنتن نیز اعتماد ندارند، طوریکه این مطلب را هیلری خود در شهر شیکاگو اعتراف کرده است.

خانم کلنتن گفت "من خودم میدانم که باید درین جبهه کار بیشتری را انجام دهم. تعداد زیادی از مردم به سروی کنندگان می گویند که بالای من اعتماد ندارند. حالا، دیگر نمی خواهم این سخنان را بشنوم. البته که این موضوع درست است که من اشتباهاتی را مرتکب شده ام. من میدانم که مردم سوالاتی درخصوص من در ذهن دارند."

در مقابل دانلد ترمپ گفته است، "دوستان، چیزی جریان دارد که واقعا خیلی بد است."

اما آزمون هایی را که هیلری کلنتن به آن مواجه است آنقدر نیست که دانلد ترمپ نامزد احتمالی جمهوری خواه به آن مواجه می باشد. اقلیت ها و زنان او را نمی پسندند.

اما ترمپ تاکید دارد که چون او از لحاظ سیاسی از حکومت بیرون است، ازین سبب رای دهندگان به او رای میدهند و او کامیاب می شود.

آقای ترمپ می گوید "هنگامی که من تصمیم گرفتم در رقابت های انتخاباتی شرکت بورزم، من به یک شورشی مبدل شدم. من از بیرون آمده ام. کسانیکه دوستان می بودند، گفتند. خودت از بیرون آمده ای. و چرا چنین کاری رخ دهد؟ زیرا من کاری را انجام خواهم داد که برای شما مناسب است. و من چیزی که به نفع آنها باشد انجام نخواهم داد."

تام دی فرانک می گوید، "اما ترمپ وقتی از انتخابات مقدماتی وارد مرحله نامزدی ریاست جمهوی میگردد به مشکل مواجه می گردد."

آقای فرانک می گوید "من همیشه چنین فکر می کردم که برخی از لفاظی های دانلد ترمپ شاید برای مخاطبین حزب جمهوری خواه خوب کار بدهد. اما به مروز زمان این سخنان او خاصتا در خزان به زیان او تمام میشود."

سکات فالکنر می گوید که هیلری کلنتن نیز باید بیشتر از حالا بیشتر بکوشد.

آقای فالکنر می گوید "هیلری مستقل از تمام مشکلاتی که اوبه آن مواجه است یک نامزد احتمالی بینوا یی است. او یک سخنگوی ضعیف است. او بامردم علایق خوب ندارد، و چندیدن بار اورا معرفی مجدد نموده اند."

جان فورتیر می گوید، کلنتن می خواهد تا با تبارز دادن نقاط ضعف ترمپ رای دهندگان دموکرات را برای انتخابات نوامبر ترغیب به رای دادن کند.

جان فورتیر می گوید "کلنتن در سیاست یک چهره شناخته شده است. و مردم همین اکنون اورا دوست ندارند ازین سبب در مورد او نظر خودرا دارند. بنابران برای هیلری این مناسب است که او از نقاط منفی ترمپ یاد آوری کرده و بگوید که او یک کاندید مناسب برای ریاست جمهوری نمی باشد."

چون هردو کاندید دارای نقاط ضعف اند ازین سبب پیش بینی می شود که رقابت های انتخاباتی از حال تا نوامبرروی شخصیت افراد دور خواهد زد.

XS
SM
MD
LG