لینک های دسترسی

Breaking News

پدری در امریکا چهار نفر به شمول سه دخترش را کشت و سپس خودکشی کرد


پولیس منطقهٔ سکرمنتوی ایالت کالیفورنیا پس از گلوله باری مرگبار در محل رویداد
پولیس منطقهٔ سکرمنتوی ایالت کالیفورنیا پس از گلوله باری مرگبار در محل رویداد

مقامات پولیس ایالت کالیفورنیای ایالات متحده گفتند که یک مرد روز دوشنبه ۲۸ فبروری (نهم حوت) ‌در جریان بازدید نظارت شده از یک کلیسا در منطقهٔ سکرمنتوی ایالت کالیفورنیا نخست سه دخترش و یک فرد همراه آنان را به ضرب گلوله کشت و سپس خودکشی کرد.

خبرگزاری اسوشیتید پرس از قول راد گراسمن، یک مقام ارشد پولیس در منطقهٔ سکرمنتو گزارش داده است که گلوله باری ساعت پنج عصر به وقت محل در کلیسا صورت گرفت و همکارانش پس از گلوله باری، پنج جسد را در محل گلوله باری یافتند.

به گفتهٔ گراسمن،‌ قربانیان شامل سه خواهر— نه، ۱۰ و ۱۳— ساله می شود. اسکات جونز، یک مقام دیگر ارشد پولیس گفت که مهاجم از مادر این دختران جدا شده بود، و محکمه مادر این کودکان را از تماس با آنان منع کرده بود.

به گفتهٔ جونز، تحقیق کنندگان معتقد اند که گلوله باری سه کودک زمانی صورت گرفت که فرد چهارم آنان را در داخل کلیسا همراهی می کرد. اما در مورد هویت قربانی چهارم جزییات ارایه نشده است.

پولیس تا حال نام و هویت فرد مهاجم را افشا نکرده است، اما مقام‌ها گفته اند که این مرد ۳۹ سال عمر داشت و سارنوالان این رویداد را منحیث یک قضیه خشونت خانوادگی مورد بررسی قرار می دهند.

گفین نیوزم، والی ایالت کالیفورنیا، در یک تویت حملهٔ روز دوشنبه را "ویرانگر" توصیف کرد و گفته است که دفتر او با مجریان قانون کار می کند.

آقای نیوزم در این پیام نوشت: "یک اقدام بی‌معنای دیگر از خشونت با اسلحه در امریکا - این بار در حیاط خلوت ما. در کلیساییکه کودکان در داخل [بودند]. کاملا ویرانگر."

بر اساس قانون اساسی ایالات متحده، شهروندان این کشور حق داشتن و مالکیت اسلحه را دارند، اما این موضوع همواره یکی از مباحث داغ انتخاباتی و سیاسی در واشنگتن دی‌سی بوده است، زیرا سالانه ده ها هزار نفر در اثر خشونت با سلاح در سراسر این کشور کشته و زخمی می‌شوند.

XS
SM
MD
LG