لینک های دسترسی

Breaking News

دونالد ترمپ، شبکه اجتماعی شخصی‌اش را راه اندازی کرد


دونالد ترمپ،‌ رییس جمهور پیشین ایالات متحده
دونالد ترمپ،‌ رییس جمهور پیشین ایالات متحده

دونالد ترمپ، رییس جمهور پیشین امریکا شبکه اجتماعی شخصی خود به نام Truth" Social" راه اندازی کرد.

این اپلیکیشن آقای ترمپ را قادر می‌سازد دوباره به رسانه‌های اجتماعی یک سال پس از آن برگردد که سایر شبکه‌ها حساب‌های او را برای همیش یا موقتاً مسدود کرده بود.

این اپلیکشن بعد از نمیه شب گذشته به وقت واشنگتن به دسترس کاربران قرار گرفت.

گفته میشود به دلیل تقاضای بیشترعلاقمندان و مرحله آزمایشی این اپلیکیشن، بعضی از کاربران در بخش راجسترکردن و یا ثبت حساب کاربری با مشکلات مواجه شده بودند.

رسانه‌های اجتماعی معروف مانند تویتر، فیسبوک، انستاگرام، الفابت گوگل و یوتیوب پس از حملهٔ حامیان رییس جمهور پیشین امریکا بر مقر کانگرس ایالات متحده، به تاریخ ششم جنوری سال ۲۰۲۱ حساب‌های رسمی آقای ترمپ را مسدود کردند. این رسانه‌های اجتماعی، آقای ترمپ را به تحریک خشونت متهم کرده بودند.

آقای ترمپ در آن زمان در یک بیانیه‌ای مطبوعاتی این تصمیم را "توهین" به میلیون‌ها پیرو و آنانی خوانده که برایش در انتخابات ریاست جمهوری رای داده بودند.

ده‌ها میلیون کاربر رسانه‌های اجتماعی مانند تویتر و فیسبوک در ایالات متحده و سایر کشور‌های جهان حساب‌های آقای ترمپ را دنبال می‌کردند.

ديفين نونيس، نمایندهٔ پیشین مجلس نمایندگان امریکا از حزب جمهوریخواه که رهبری این رسانهٔ اجتماعی را بر عهده دارد، به تلویزیون فاکس نیوز گفته است که شماری زیادی مردم عضو این شبکهٔ اجتماعی خواهند شد.

آقای نونیس گفته است که این رسانه تا آخر ماه مارچ ۲۰۲۲دست کم در داخل امریکا "به طور کامل فعال خواهد" شد.

این رسانهٔ اجتماعی رییس جمهور پیشین ایالات متحده امیدوار است تا آنعده از کابران را به خود جذب کند که احساس می کنند نظریات آن‌ها در سایر رسانه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، تویتر و یوتیوب، سرکوب شده است.

آقای نونیس، به روز جمعه با استفاده از این اپلیکیشن از کاربران صفحات اجتماعی خواست تا حساب های بیشتری را دنبال کند و تصاویر و ویدیوها را با هم به شریک سازند.

XS
SM
MD
LG