لینک های دسترسی

Breaking News

مسی نخستین شکست را در پاریس سینت ژرمن تجربه کرد


لیونل مسی، کپتان تیم ملی فوتبال ارجنتاین که به تازگی به تیم پاریس سینت ژرمن پیوسته است، پس از شکست ۲-۰ در برابر تیم رینیز، در لیگ برتر فوتبال فرانسه، طعم نخستین شکست را در تیم جدیدش چشید.

آغاز خوب تیم پاریس سینت ژرمن در رقابت‌های لیگ ۲۰۲۱-۲۰۲۲ با این شکست پایان یافت؛ این تیم از ماه اپریل به اینسو که ۱-۰ در برابر تیم فوتبال لیلی باخته بود، در هیچ رقابتی مغلوب نشده بود.

بخت بد زمانی به سمت پاریس سینت ژرمن رخ کرد که ضربۀ آزاد مسی در دقیقۀ ۳۰ نیمۀ نخست بازی، به تیر افقی دروازه تیم رینیز برخورد کرد. اما گایتان لابوردی، مهاجم تیم رینیز در آخرین ثانیه‌های نیمۀ نخست بازی با گول زیبایی تیمش را ۱-۰ جلو انداخت.

تیم فوتبال رینیز که ۸۰ میلیون یورو، معادل ۹۲ میلیون دالر را برای خریداری بازیکنان جدید در فصل کنونی لیگ فرانسه مصرف کرده است، در آغازین ثانیه‌های نیمۀ دوم بازی، با به ثمر رساندن دومین گول، آب سردی روی بازیکنان تیم مهمان ریخت.

دومین گول رینیز را تاییتی، از پاسی که در نقطۀ پنالتی گرفته بود، وارد دروازۀ پاریس سینت ژرمن کرد.

ماوریشیو پوچیتینو، مربی تیم فوتبال پاریس سینت ژرمن گفت: "آغاز خوبی نداشتیم، اما در ۲۵-۳۰ دقیقه بهترین بازی را انجام دادیم. جای شرم است که نتوانستیم گولی به ثمر برسانیم. دو گول خوردیم و جبران آن کار دشوار بود."

اما در کل، مربی تیم پاریس سینت ژرمن از کارکرد بازیکنان تیمش ابراز رضایت کرد و گفت: "ما فرصت‌های زیاد گول زدنرا ایجاد کردیم و گول که [خوردیم] تاثیر بزرگ عاطفی داشت."

قرار گرفتن لیونل مسی در کنار، نیمار، امباپه و دی ماریو برای دومین رقابت این لیگ، دومین حضور مسی از آغاز بازی در ترکیب تیم پاریس سینت ژرمن بود. مسی به خاطر مصدومیتی که داشت در دو رقابت پیشین این تیم در لیگ برتر فرانسه حضور نداشت.

تیم پاریس سینت ژرمن با وجود این شکست و ۲۴ امتیازکه دارد صدر نشین است و هنوز هم شش امتیاز بیشتر از تیم لینز دارد که اکنون در جایگاه دوم رده بندی قرار دارد.

با اینحال، لیونل مسی و نیمار بازیکنان کلیدی امریکای جنوبی تیم پاریس سینت ژرمن، باید برای شرکت در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، موقتاً حضور در این تیم فرانسه‌ای را ترک کنند.

XS
SM
MD
LG