لینک های دسترسی

Breaking News

ترمپ: کاروان پناهجویان امریکای لاتین، یعنی تجاوز بر کشور ما


دونالد ترمپ، رئیس جمهور ایالات متحده، میگوید که کاروان آن پناهجویانکه در راۀ آمدن به ایالات متحده است، نمایندگی از "یک تجاوز بر کشور ما را میکند".

یک کاروان پنج هزار نفری پناهجویان که اخیراً از کشورهای مختلف امریکای جنوبی جمع شده اند، در راۀ رسیدن به سرحد جنوبی ایالات متحده میباشد.

دونالد ترمپ، رئیس جمهور ایالات متحده، که به روز دوشنبه برای اشتراک در یک گردهمایی انتخاباتی به ایالت تکزاس رفته بود، بر دموکرات ها اتهام وارد کرد که گویا آنان میلیون ها پناهجو را تشویق میکنند تا "قوانین را نقض، از سرحد عبور و برای امریکائیان مشکل ایجاد کنند".

رئیس جمهور دونالد ترمپ گفت که برای جلوگیری از ورود کاروان پناهجویان امریکای جنوبی، با والی تکزاس صحبت کرده که به گفتۀ او ایالت تکزاس برای جلوگیری از این پناهجویان "یک نوع دیوار دیگر" احداث خواهد کرد، اما جزئیات در مورد آن را ارایه نکرد.

رئیس جمهور ترمپ در حالی دموکرات ها را درارتباط به این کاروان پناهجویان ملامت میکند که دوهفتۀ دیگر به برگزاری انتخابات میان دوره ای کانگرس باقی مانده است.

مدافعین حقوق مهاجرین در مورد سرنوشت و مصؤنیت این کاروان، بخصوص زنان و کودکان شامل در آن، نگران اند و اظهارات رئیس جمهور ترمپ را تقبیح میکنند.

تعداد از منتقدین سیاست های دونالد ترمپ، کاروان پناهجویان امریکای لاتین را یک "بهانه" برای رئیس جمهور ترمپ میدانند که به گفته آنان رئیس جمهور ایالات متحده میخواهد به همین بهانه میخواهد تا سیاست خصمانۀ خود را در برابر پناهجویان ابراز کند.

XS
SM
MD
LG