لینک های دسترسی

Breaking News

مسلمان پاکستانی برای برنده شدن دونالد ترمپ دعا کرد


ساجد تارر (چپ) ٣٠ قبل به ایالات متحده آمده و تحصیلات خود را در رشتۀ قانون و علوم اسلامی به پایان رسانده است
ساجد تارر (چپ) ٣٠ قبل به ایالات متحده آمده و تحصیلات خود را در رشتۀ قانون و علوم اسلامی به پایان رسانده است

نمایندگان انتخاباتی حزب جمهوریخواه، شب گذشته نامزدی دونالد ترمپ برای ریاست جمهوری ایالات متحده را رسماً تایید کردند.

در جریان مبارزات مقدماتی برای ریاست جمهوری، دونالد با شعارهای چون اعمار دیوار در سرحد میان ایالات متحده و کشور مکسیکو، مسدود ساختن مساجد در امریکا و پیشنهاد برای منع ورود مسلمانان به این کشور، مخالفان زیاد را بخصوص در میان مسلمانان به خود جلب نمود.

سه شنبه شب اما مراسم معرفی رسمی این کاندید زمانی به شکل تعجب آوری پایان یافت که ساجد تارړ یک مسلمان امریکایی پاکستانی الاصل، برای برنده شدن دونالد ترمپ دعا کرد.

مسلمان پاکستانی برای برنده شدن ترمپ دعا کرد
please wait

No media source currently available

0:00 0:00:19 0:00

ساجد تارر ٣٠ قبل به ایالات متحده آمده و تحصیلات خود را در رشتۀ قانون و علوم اسلامی به پایان رسانده و حال به حیث وکیل مدافع ایفای وظیفه می کند و در قطار افراد معتبر در این کشور محسوب می شود.

آقای تارر که رهبری کمپاین موسوم به "مسلمانان امریکایی برای ترمپ" را بر عهده دارد، در مصاحبه با خبرنگار تلویزیون آشنای صدای امریکا گفته است که "ترمپ راست می گوید یک تعدادی از گروه های دهشت افگن باید مورد هدف قرار گیرند، زیرا آنان نه تنها یک تهدید برای امریکا اند، بلکه مسلمانی را از ما اغوا کرده اند".

ساجد تارر می گوید که دونالد ترمپ مخالف تمام مسلمانان نیست و اگر دهشت افگنان از بین برده شوند، به خیر مسلمانان واقعی خواهد بود. آقای تارر همچنان ادعا دارد که از نقطه نظر عقاید دینی و اجتماعی، دونالد ترمپ در تناسب به بارک اوباما و هیلری کلنتن به مسلمانان نزدیکتر می باشد.

این حامی مسلمان دونالد ترمپ می گوید که "همجنس بازی یک کار ناروا در اسلام می باشد و ترمپ نیز مخالف آن است، اما باراک اوباما به آن حیثیت قانونی بخشید".

داکتر وقاص خان که ده سال قبل از شهر لاهور پاکستان به ایالات متحده آمده است می گوید که "حزب مهم نیست، اما فعالیت سیاسی باید صورت گیرد".

داکتر خان می افزاید "مسلمانان باید خود با افراط گرایی مبارزه کنند، دین ما را بدنام کرده اند. یک راه این است که برای ترمپ نشان بدهیم که مسلمانان بخاطر از بین بردن دهشت افگنی از او حمایت می کنند".

در کنار این دو مسلمان، جسدیب سنگهـ که از اصلاً از هند است و از مدت ٢٠ سال بدینسو در امریکا زندگی می کند، با ساجد تارړ و وقاص خان یکجا تلاش می ورزد تا دونالد ترمپ در رسیدن به ریاست جمهوری مؤفق گردد.

جسدیب سنگهـ می گوید" از دیر زمان به خاطر موضوعات اجتماعی و اخلاقی، جمهوریخواه استم، بسیار مشابهت با یکدیگر داریم و نظریات لبرال را خوش ندارم."

از راست به چپ، ساجد تارړ، جسدیب سنگهـ و وقاص خان
از راست به چپ، ساجد تارړ، جسدیب سنگهـ و وقاص خان

اما ساجد تارر، وقاص خان و جسدیب سنگهـ با این هم مؤافق اند که به خاطر حمایت از دونالد ترمپ، از سوی اقارب خود تحت فشار شدید روانی قرار دارند.

یک نظر سنجی انجام یافته در ماۀ فبروری گذشته نشان داده است که دو بر سه حصۀ مسلمانان امریکایی خود را دموکرات تلقی کرده و تنها یازده در صد مسلمانان در انتخابات عمومی برای ریاست جمهوری ایالات متحده، به طرفدراری از جمهوریخواهان رای خواهند داد.

XS
SM
MD
LG