لینک های دسترسی

Breaking News

ترمپ: با واکسین یا بدون واکسین، ما برخواهیم گشت


دونالدترمپ، رئیس جمهور ایالات متحده تعهد سپرده که در صورت تولید یا عدم تولید واکسینکروناویروس، اقتصاد و دفاتر این کشور بازگشایی خواهد شد.

آقای ترمپ برنامۀ تحت نام 'عملیات فوق العاده سریع' را معرفی کرده که هدف آن تسهیل و تسریع تلاش ها برای تولید واکسین ضد کروناویروس تا ختم سال ٢٠٢٠ میلادی در امریکا است.

به گفته رئیس جمهور ترمپ، حکومت فدرال ۱۰میلیارد دالر را برای تحقیقات طبی مربوط به کروناویروس و ساخت واکسین آن اختصاص داده است.

بسیاری کارشناسان امور صحت توافق نظر دارند که این یک جدول زمانی بلندپروازانه است.

با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در ماه نومبر امسال، دونالدترمپ نیز به دنبال بازگشایی اقتصاد و دفاتر ایالات متحده میباشد.

آقای ترمپ حمایت خود را از مظاهره کنندگانی اعلام کرده که در برخی ایالت ها علیۀ قرنطین و خانه نشستن اعتراض کرده و خواهان بازگشایی اقتصاد اند.

برخی از آنها به اصطلاح 'ایالت های سرخ' یا جمهوریخواه نامیده میشوند که در انتخابات ٢٠١٦به دونالد ترمپ رای داده بودند.

ولی تحلیلگران میگویند که اگر با بازگشایی این ایالت ها واقعات ویروس کرونا بلند برود، حمایت ترمپ از این اعتراض کنندگان ممکن او را از لحاظ سیاسی ضربه بزند.

اوایل این هفته، رئیس جمهور ترمپ همچنان اعلام کرد که میخواهد اطمینان حاصل کند که ذخایر کافی برای تجهیزات طبی و عاجل در دسترس دارند.

حکومت آقای ترمپ از جانب برخی ها به خاطر کمبود تجهیزات حفاظت شخصی در اوایل شیوع این ویروس، تحت انتقاد قرار گرفت.

قصر سفید تصمیم دارد تولید داخلی این تجهیزات طبی را بلند ببرد تا اتکا به شرکت های خارجی را کاهش داده و برای امریکایی ها ایجاد شغل نماید.

ترمپ: با واکسین یا بدون واکسین، ما برخواهیم گشت
please wait

No media source currently available

0:00 0:03:54 0:00

XS
SM
MD
LG