لینک های دسترسی

Breaking News

طالبان: توزیع معاشات مامورین دولتی ادامه دارد


ریاست عمومی ادارۀ امور طالبان می‌گوید که روند توزیع معاشات مامورین دولتی را آغاز کرده است.

این اداره روز سه‌شنبه پنجم اکتوبر (۱۳ میزان) با نشر اعلامیه‌ای گفته است که کمیسیون به رهبری عبدالسلام حنیفی، معاون ریاست الوزرا طالبان تصمیم گرفته است تا معاشات ماه اسد مامورین دولتی را بپردازند.

ادارۀ امور طالبان عدم پرداخت معاشات ماه اسد کارمندان حکومتی را یکی از مشکلات باقی مانده حکومت قبلی عنوان کرده و گفته است که این موضوع در حال حاضر، حل شده است.

در اعلامیه آمده است: "روند اجراات معاشات ماه اسد سال ۱۴۰۰ شمسی از سوی وزارت مالیه آغاز گردیده که در مرحله نخست، حق اولویت به کارمندان وزارت‌های معارف، تحصیلات عالی، صحت عامه، مالیه و زراعت آبیاری و مالداری داده شد."

بر اساس معلومات ریاست عمومی ادارۀ امور طالبان مرحلۀ نخست توزیع معاشات در این ادارات تکمیل شده و هم اکنون این روند در تمامات ادارات ادامه دارد.

محمد ظریف مجددی، معاون ریاست منابع بشری ریاست عمومی اداره امور گفته است که در روزهای اخیر، اکثر کارمندان این اداره معاشات ماه اسد خود را دریافت کرده اند.

پیش از این ده‌ها تن آموزگاران و کارمندان صحی زن در نشستی خواستار پرداخت حقوق ماهوار شان از سوی حکومت طالبان شدند.

این آموزگاران و کارمندان صحی زن گفته اند که از سه ماه به این‌سو حقوق ماهوار خود را دریافت نکرده و در حال حاضر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

XS
SM
MD
LG