لینک های دسترسی

Breaking News

کودک هفت ساله که خواهر کوچک‌اش را از کام مرگ نجات داد


الی، پسر هفت سالۀ امریکایی است که در یک شب زمستانی ماه دسمبر، هنگامی که خانۀ شان در شهر نیوتزویل ایالت تنسیسی طعمۀ حریق شده بود، توانست خواهر ۲۲ ماهه‌اش را از سوختن در درون شعله‌های آتش نجات دهد.

کریس و نیکول دیفیدسن ساعت ۸:۳۰ شام هشتم دسمبر ۲۰۲۰ پس از صرف غذای شب هر سه کودک فرزندی شان خوابانیدند. اما پاسی از شب نگذشته بود که این زن و شوهر پس از استشمام دود از خواب بیدار شدند و دیدند که بخش زیاد خانۀ شان گرفته است. تا چند دقیقۀ دیگر تمام خانه در کام آتش فرو رفت.

کریس و نیکول توانسته بودند دو فرزند شان – الی هفت ساله و الاژیای دو و نیم ساله - را با خود بیرون از منزل بکشند، اما به دلیل اینکه مسیر اتاق ارین، دختر ۲۲ ماهۀ شان آتش گرفته بود، نتواستند او را با خود بیرون بیاورند.

کریس دیفیدسن به شبکۀ سی ان ان گفت: "آتش و دود غلیظ به حدی بود که هیچ راهی برایم باقی نمانده بود که خود را به او [ارین] برسانم. بیرون بر آمدیم تا او را از راه کلکین نجات دهیم، اما چیزی در آن اطراف وجود نداشت که زیر پای خود گذاشته و خود را به کلکین برسانم. لذا الی را بلند کردم و او از راه کلکین وارد اتاق شد و توانست خواهرش را از گهواره برداشته و بیرون بیاورد."

الی به سی ان ان گفت: "در ابتدا فکر کردم که این کار را انجام داده نمی‌توانم...ترسیده بودم، اما نمی‌خواستم که خواهرم بمیرد."

آقای دیفیدسن گفت که به وجود الی افتخار می‌کند زیرا به گفتۀ وی فرزندش کاری را انجام داد که حتا برخی بزرگسالان آن را انجام داده نخواهند توانست.

زمانیکه حدود ۲۰ کارمند اطفاییه به محل رسیدند، تمام خانه در کام آتش فرورفته بود و فردای آن روز جز انبوهی از ذغال و خاکستر، چیز دیگری از آن خانه به جا نمانده بود.

خانوادۀ دیفیدسن که افزون بر بیکاری ناشی از همه‌گیری کروناویروس، سرپناه شان را نیز از دست داده اند، اکنون باید همه چیز را از صفر شروع کنند، اما گروهی از افراد خیر با شنیدن این خبر، صندوق اعانۀ آنلاین را برای این خانواده ایجاد کرده اند تا آنان را در این حالت دشوار کمک کنند.

XS
SM
MD
LG