لینک های دسترسی

Breaking News

آتش سوزی در فلادلفیا حداقل ۱۳ کشته بر جا گذاشت


این آتش سوزی در ایالت فلادلفیا در ۲۵ سال گذشته یکی از بدترین و پر تلفات ترین آتش سوزی در ایالات متحده به حساب می رود
این آتش سوزی در ایالت فلادلفیا در ۲۵ سال گذشته یکی از بدترین و پر تلفات ترین آتش سوزی در ایالات متحده به حساب می رود

مقام‌ها روز چهار شنبه پنجم جنوری ( ۱۵ جدی) گفتند که در اثر آتش سوزی در یک ساختمان سه طبقه یی واقع در شهر فلادلفیا ایالت پنسلوانیای امریکا کم از کم ۱۳ نفر به شمول هفت کودک جان باختند.

پولیس فلادلفیا گفته است که در اثر این حادثه که در ناحیه فیرموت این شهر رخ داده است، دو نفر در شفاخانه بستری شده اند و هشت نفر دیگر توانستند خود را از محل حادثه بیرون کنند.

جیم کینی، شاروال این ایالت به خبرنگاران گفت:" این [آتش سوزی] بدون شک یکی از غم انگیز‌ترین رویدادهای تاریخ شهر ما است. از دست دادن بسیاری از مردم به این شکل غم انگیز است."

کاریک مورفی،‌ معاون دیپارتمنت اطفاییهٔ فلادلفیا، نیز گفته است که این آتش سوزی یکی از بدترین آتش سوزی‌های بوده است که در جریان ۳۵ سال کاری اش در ادارهٔ اطفاییه شاهد آن بوده است .

آقای مورفی در مورد علت آتش سوزی تبصره نکرد،‌اما گفت که تحقیقات در این مورد آغاز شده اند.

مسولین در این ایالت در یک تویت گفته اند که خاموش کردن آتش ۵۰ دقیقه را در برگرفت.

مقامات این ایالت گفته اند که در این ساختمان سه طبقه یی ۲۶ نفر زندگی میکردند که هشت تن آنان در منزل اول و ۱۸ تن دیگر‌شان در منزل دوم و سوم بودند.

تا حال مشخص نشده است که در جریان آتش سوزی چند نفر در این ساختمان حضور داشت.

تلفات این رویداد نظر به آتش سوزی که در سال ۲۰۰۸ در این ایالت رخ داده بود، تقریبا دو برابر است. در آن زمان، هشت مهاجر زمانی جان های خود را در یک ساختمان سه طبقه یی از دست دادند که بخاری گازی آنها منفجر شد.

در ماه دسمبر سال ۲۰۱۷ در منطقه برونکس شهر نیویارک نیز در اثر آتش سوزی در یک اپارتمان ۱۷ نفر جان باختند. این حادثه در ۲۵ سال گذشته یکی حادثات پر تلفات شمرده میشود.

XS
SM
MD
LG