لینک های دسترسی

Breaking News

تصویری که به سندرز ۱.۸ میلیون دالر عاید آورد


پس از آنکه تصویر برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری جو بایدن، با جمپر زمستانی و دستکش‌های پشمی توجه همگان را به خود جلب کرد و خبرساز شد، آقای سندرز به سرعت دست به کار شد و از این وضعیت عاید خوبی به دست آورد.

مراسم تحلیف روز چهارشنبه برگزار شد و ستاد آقای سندرز شام پنجشنبه گذشته پیراهن، بلوز و برچسپ‌هایی را به فروش گذاشت که روی این محصولات، آن عکس تاریخی آقای سندرز چاپ شده بود.

جالب اینکه در ظرف نیم ساعت تمام محصولات فروخته شد و محصولات اضافی که در جریان روزهای شنبه و یکشنبه تهیه شده بود، تا صبح دوشنبه فروخته شد و هنوز هم مشتریان باید برای دریافت فرمایش شان چند روز منتظر بمانند.

وبسایت رسمی آقای سندرز گزارش داده است که از فروش این لباس‌ها و وسایل در جریان پنج روز حدود ۱.۸ میلیون دالر عاید شده است و اذعان شده است که تمام این پول برای نهادهای خیریه و امدادرسان اهدا می‌شود.

آقای سندرز گفته است که با این همه خلاقیت کاربران انترنت"مبهوت" شده و اکنون از شهرت به دست آمده در انترنت برای کمک مردم نیازمند ورمونت استفاده می‌کند.

دست‌کش‌های پشمی آقای سندرز که بیش از هر چیز دیگر در عکس‌وی در مراسم تحلیف توجه را به خود جلب کرد، توسط جین الیس، یک معلم مکتب ابتداییه در ایالت ورمونت و از پشم بازیافت شده، بافته شده است.

خانم الیس گفته است که سناتور سندرز به وی تلیفون کرده و گفته است که دست‌کش های بافته شده توسط این معلم عاید هنگفتی را برای نهادهای خیریۀ ورمونت به بار آورده است.

XS
SM
MD
LG