لینک های دسترسی

Breaking News

پولدار ترین مرد جهان آموزش آنلاین را تمویل میکند


کارلوس سلم، سرمایه دار ترین مرد جهان
کارلوس سلم، سرمایه دار ترین مرد جهان
کارلوس سلم - پولدارترین مرد جهان- می گوید که بنیاد خیریۀ وی هزاران مواد درسی اکادمی آنلاین خان را به زبان اسپانیایی برگردان می کند.

این میلیاردر مکسیکویی می گوید که بنیاد وی در راستای پیشبرد "صنوف رایگان - آموزشی قابل دسترس به همگان در جهان" که هدف اکادمی خان است، سهمگیری خواهد کرد.

اکادمی خان هزاران ویدیوی رایگان لکچر های ریاضی، فزیک، تاریخ و هنرها را در یوتیوب گذاشته است که تا کنون بیش از پنج صد ویدیوی آن توسط پروفیسور های مکسیکویی به اسپانیایی برگردان شده است.

سلم می گوید که صنوف آنلاین را در مورد تاریخ مکسیکو نیز تمویل می کند تا در وبسایت اضافه شود. او همچنان می افزاید که در سه سال آینده بنیاد وی حدود 315 میلیون دالر را برای گسترش ارتباط انترنتی در مکسیکو مصرف خواهد کرد.

کارلوس سلم از سه سال به اینسو به صفت ثروتمندترین مرد جهان معرفی شده است. او علاقۀ مفرط به بخش های ارتباطات، تکنالوجی و امور مالی دارد. سرمایۀ مجموعی این مرد مکسیکویی در مارچ سال گذشتۀ میلادی 69 میلیارد دالر تخمین شده بود.

سلمان خان، بانی اکادمی خان فرزند یک پدر بنگله دیشی و مادر هندی است که در ایالات متحده به دنیا آمده و تحصیلات خود را در رشتۀ اقتصاد در پوهنتون هارواد به پایان رسانیده است.
XS
SM
MD
LG