لینک های دسترسی

Breaking News

با شکست ریال مادرید تیم چیلسی راهی رقابت نهایی قهرمانان اروپا شد


تیم چیلسی فرصت های زیادی را از دست داد اما دو گول برای رهیابی اش به دور نهایی بیشتر از کافی بود.
تیم چیلسی فرصت های زیادی را از دست داد اما دو گول برای رهیابی اش به دور نهایی بیشتر از کافی بود.

تیم های فوتبال چیلسی و مانچستر سیتی لیگ برتر انگلستان، به دور نهایی جام قهرمانان اروپا راه یافتند.

تیم چیلسی امروز چهارشنبه پنجم ماه می (۱۵ ثور)، در یک رقابت نفس گیر، تیم فوتبال ریال مادرید را در میدان خود با نتیجۀ ۲-۰ شکست داد و با تفاضل ۳-۱ گول ها، راهی دور نهایی جام قهرمانان اروپا شد.

گول های تیم فوتبال چیلسی را تیمو وارنر و میسن ماونت در دقایق ۲۸ و ۸۵ بازی وارد دروازه تیم ریال مادرید کردند.

بخت امروز با کریم بنزیما، مهاجم فرانسه یی و کپتان ریال نبود و دو ضربۀ خوب وی – نخست ضربه ای قوسی با پا و دومی هم ضربۀ توپ با سر، توسط کیبپا اریزابلاگا، دروازه بان گران قیمت چیلسی مهار شد.

ناگفته نماند که تیبوت کورتیس، دروازه بان تیم ریال مادرید نیز امروز کم از کم از دو گول حتمی تیم چیلسی، تیم که قبلا در آن بازی می کرد، جلوگیری کرد و دو توپ یک به یک را با مهاجم آبی پوش چیلسی مهار کرد.

روز گذشته در نخستین رقابت دور دوم نیمه نهایی جام قهرمانان اروپا، تیم مانچستر سیتی توانست با نتیجۀ ۲-۰ از سد تیم "پی ایس جی پاریس" فرانسه بگذرد و با تفاضل ۴-۱ برای نخستین بار در تاریخ این تیم، راهی دور نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

این رقابت ها که بدون حضور داشت تماشاچیان برگزار می شود و از شور و شعف پیشین برخوردار نیست، اما باآنهم، تماشاچیان و علاقمندان زیادی در سرتاسر جهان منتظر هنرنمایی بازیکنان مورد علاقه ای شان در همچو تیم های پر هزینۀ فوتبال جهان اند.

استدیوم المپیک اتاترک در شهر استانبول ترکیه که استدیوم ملی این کشور است؛ به تاریخ ۲۹ ماه می میزبان رقابت نهایی لیگ قهرمانان اروپاست.

این استدیوم گنجایش ۷۵ هزار تماشاچی را دارد اما محدودیت های ناشی از ویروس کرونا، باعث خواهد شد تا رقم محدود تری اجازۀ حضور در رقابت را داشته باشند.

ترکیه در اواخر ماه اپریل وارد قرنطین کامل ناشی از ویروس کرونا شد و احتمال کمتر وجود دارد تا تعداد قابل توجهی از هوا داران دو تیم در میدان حضور داشته باشند.

برای تماشای رقابت قهرمانی لیگ اروپا در پولند، کمتر از ده هزار نفر حضور خواهد داشت و فدراسیون فوتبال اروپا امیدوار است که عین رقم تماشاچیان نیز برای تماشای حضوری رقابت نهایی لیگ قهرمانان اروپا در میدان اتاترک حضور یابند.

XS
SM
MD
LG