لینک های دسترسی

Breaking News

گرمتر شدن بحث مهاجرین مسلمان در امریکا


ترامپ گفته است که از ایجاد دیتابیس در باره مهاجرین سوری حمایت می کند
ترامپ گفته است که از ایجاد دیتابیس در باره مهاجرین سوری حمایت می کند

شماری از سیاسیون امریکایی خواستار توقف ورود مهاجرین سوری و عراقی به امریکا شده اند اما باراک اوباما تبعیض در میان مهاجرین را رد می کند.

دانالد ترمپ یکی از کاندیدان جمهوریخواه درانتخابات مقدماتی ریاست جمهوری ایالات متحده گفته است که او از طرح ایجاد یک دیتابیس یا مخزن الکترونیکی معلومات برای آگاهی حکومت ازسوابق مهاجرین سوری مقیم ایالات متحده، حمایت میکند.

آقای ترمپ همچنان گفت که به نظر او نظارت بر فعالیت بعضی از مساجد مسلمانان در امریکا یک اقدام مناسب خواهد بود.

نظریات آقای ترمپ نه تنها واکنش تند رقبای جمهوریخواهش را در پی داشت، بلکه کارشناسان حقوقی نیز آن را رد کردند.

هیلری کلنتن یکی از کاندیدان دموکرات گفت که ایالات متحده می داند که چگونه و به درستی به پناهندگان رسیدگی کند.

خانم کلنتن علاوه کرد که دشمن مسلمان نه، بلکه آن قاتلان و جنایتکارانی اند که با سؤاستفاده و برای کشتن مردم بیشتر افراد را استخدام میکنند وبه آنها آموزش میدهند.

دانلد ترمپ یکی از کاندیدان پیشتاز جمهوریخواه، در سخنرانی جنجال برانگیزی که در شهر بیرمنگهم ایالت الاباما داشت، از ایجاد مخزن ثبت معلومات مسلمانان در ایالات متحده حمایت نشان داده و گفت "من خواهان نظارت ام. اگر نتوانیم که جلو ورود مهاجرین سوری را به ایالات متحده بگیریم، مطلقاً سوابق آنان را درج خواهیم کرد".

آقای ترمپ همچنان از نظارت بیشتر بر مساجد و بر پناهندگان پس از ورود شان به ایالات متحده ونیز برای مسدود ساختن مساجد خاص به عنوان یک راه جلوگیری ازتهدید حملات تندروان درایالات متحده ابراز حمایت کرد.

XS
SM
MD
LG