لینک های دسترسی

Breaking News

پولیس برای پیدا کردن انگیزه حمله لاس ویگس از مردم کمک خواست


حمله لاس ویگس بزرگترین رویداد کشتار جمعی در تاریخ امریکا خوانده شده است.
حمله لاس ویگس بزرگترین رویداد کشتار جمعی در تاریخ امریکا خوانده شده است.

پولیس و اداره تحقیقات فدرال ایالات متحده یا اف بی آی روز جمعه از مردم خواستار کمک برای پیدا کردن انگیزه مهاجم حمله گلوله باری در شهر لاس ویگس شد.

کیوین مک ماهیل، قوماندان پولیس منطقه «کلارک» که شهر لاس ویگس در آن موقعیت دارد، روز جمعه گفت که نیرو های امنیتی تا کنون در مورد بیش از هزار سرنخ مرتبط به این حمله تحقیق کرده اند اما تا حال موفق نشده اند که انگیزه مهاجم را پیدا کنند.

در این حمله که هفته گذشته توسط استیفن پدیک ۶۴ ساله انجام شد، کم از کم ۵۸ نفر کشته و بیش از ۵۰۰ نفر دیگر زخمی شد.

پولیس می گوید که مهاجم این حمله برخلاف سایر مهاجمین رویداد های کشتار جمعی در امریکا هیچ یادداشتی در مورد خودکشی، نوار صوتی و یا کدام پیام در رسانه های اجتماعی از خود به جا نگذاشته که اشاره یی به انگیزه وی کند.

قوماندان پولیس منطقه کلارک گفت: "ما همه چیز را به معنی واقعی کلمه جستجو کردیم... به شمول زندگی شخصی فرد مظنون، موجودیت کدام وابستگی سیاسی، رفتار اجتماعی، وضعیت اقتصادی و احتمال تمایل به افراط گرایی."

این مقام پولیس افزود که "همه جنبه های" زندگی مهاجم از زمان تولد تا مرگ تحت تحقیق قرار دارد.

قوماندان پولیس منطقه کلارک تایید کرد که گروه داعش مکرراً مسؤولیت حمله لاس ویگس را بر عهده گرفت اما او افزود که تا کنون هیچ پیوند بین فرد مهاجم و گروه داعش پیدا نشده است.

قرار است پولیس و اف بی آی اعلانات را در نقاط مختلف شهر لاس ویگس نصب کنند و در آن از باشندگان آن شهر به خاطر ارایه هر نوع معلومات ممد برای تحقیقات حمله هفته گذشته، تقاضای کمک نمایند.

XS
SM
MD
LG