لینک های دسترسی

Breaking News

راشد خان با سسیکس می‎‌ماند، در کارابین بازی نمی‌کند


راشد خان، ستارۀ مشهور کرکت افغانستان، تصمیم گرفته است که در رقابت های تجارتی کرکت که قرار است تا چند روز دیگر در وست اندیز برگزار شود، بازی نکند. راشد خان و محمد نبی، سال گذشته، در رقابت های تجارتی کرکت در وست اندیز بازی کردند.

در عوض، آقای خان تصمیم دارد که در ترکیب تیم کلپ کرکت سسیکس بریتانیا در رقابت های تجارتی "ویتالیتی بلاست" که هم اکنون جریان دارد، باقی بماند. کلپ سسیکس خوشبینی نشان داده است که با پاییدن راشد خان، شانس پیروزی این تیم بیشتر خواهد شد.

کلپ کرکت سسیکس بریتانیا با نشر اعلامیه‌ای گفته است که بر اساس قرارداد، راشد خان باید در هفت بازی این تیم شرکت می کرد. اما راشد خان گفته است "خواستم که در بیشتر از هفت بازی حضور داشته باشم، زمانیکه خبر شدم که مکلف به بازی با کارابین نیستم، از کلپ خود (سسیکس) خواستم که اگر خواسته باشند در هفت رقابت دیگر این کلپ نیز شرکت کنم، آنان نیز پذیرفتند، سپاسگزارم!"

در اعلامیۀ کلپ سسیکس همچنان از قول راشد خان نگاشته شده است "من از بازی در سسیکس لذت می برم و امیدوارم که در تمام بازی های این کلپ باشم و پیروزی زیاد داشته باشیم".

متصدیان و مدیران کلپ کرکت سسیکس بریتانیا از این اقدام راشد خان ستایش کرده اند. رقابت های کرکت ویتالیتی بلاست بریتانیا چند هفته پیش شروع شد و قرار است به تاریخ ۱۴ سپتامبر سال روان پایان یابد.

راشد خان، محمد نبی و مجیب الرحمان در این رقابت ها شرکت دارند. این سه بازیکن افغان، قرار است در رقابت‌های کرکت میان ایرلند و افغانستان که تا چند روز دیگر برگزار می شود، نیز شرکت داشته باشند.

تیم های ملی کرکت افغانستان و ایرلند در سه بازی ۲۰ اوره به تاریخ ۲۰، ۲۲ و ۲۴ اگست و در سه بازی یک روزه به تاریخ ۲۷، ۲۹ و ۳۱ به مصاف هم خواهند رفت.

افزون بر رقابت های کرکت کارابین، راشد خان در بازی های تجارتی کرکت در هند، استرالیا و بنگله دیش نیز بازی کرده است.

XS
SM
MD
LG