لینک های دسترسی

Breaking News

ناسازگاری حکومت و کانگرس ایالات متحده در مورد کاهش مصارف


باراک اوباما، رئیس جمهور ایالات متحده روز جمعه در قصر سفید با قانون گذاران ارشد جمهوریخواه و دموکرات برای بحث در مورد آخرین تلاش ها به منظور جلوگیری از کاهشات عمومی بودجه فدرال ملاقات کرد.

در صورت ناسازگاری حکومت و کانگرس، مصارف حکومتی در پایان روز جمعه به صورت خودبخودی کاهش خواهد یافت.

جلسه رئیس جمهور اوباما به گونه وسیعی پس از آن نمادین تلقی می شود که مسوده های پیشنهادی حکومت و قانون گذاران روز پنجشنبه در مجلس سنا به نتیجه یی نرسید.

رئیس جمهور اوباما گفته است که تاثیرات کاهش بودجه بر ادارات فدرال - که اکثریت قابل توجه آن مصارف دفاعی، زیربنایی، مکاتب دولتی و کودکستان ها است - به طور عاجل محسوس نخواهد بود، اما به گفته او "تاثیرمخرب" خواهد داشت.

رئیس جمهور اوباما، جمهوریخواهان را ملامت کرده می گوید که آنها برای گذاشتن تمام بار کاهش کسر بودجه به دوش امریکایی های متوسط رای دادند.

اما جمهوریخواهان رئیس جمهور اوباما را مقصر عنوان می کنند. بک مککیون جمهوریخواه، رئیس کمیتۀ خدمات قوای مسلح مجلس نمایندگان ایالات متحده روز جمعه در یک کنفرانس خبری گفت که در زندگی خود چنین فقدان مدیریت را در قصر سفید ندیده است.

انتظار می رود که کارمندان وزارت دفاع ایالات متحده مجبور به گرفتن رخصتی بدون معاش شوند. در همین حال تمویل پروژه های بزرگ انکشافی به تدریج متوقف خواهد شد.

با جریان کمتر پول از سوی حکومت فدرال، ایالت ها نیز تاثیرات کاهش مصارف را حس خواهد کرد. به هر اندازه یی که کاهش بودجه طولانی شود، به همان اندازۀ آسیب آن بدتر خواهد بود.
XS
SM
MD
LG