لینک های دسترسی

Breaking News

وکیل مدافع سابق ترمپ راهی زندان شد


مایکل کوهن، وکیل مدافع سابق رئیس جمهور ترمپ، به روز دوشنبه، به یکی از زندان های شهر اوتسویل که در ١٢٠ کیلومتری شمالشرق شهر نیویارک موقعیت دارد، فرستاده شد.

قبل از رفتن به زندان، مایکل کوهن به خبرنگاران چنین گفت: "امیدوارم که در زمان برگشت و یکجا شدن مجدد با خانواده و دوستانم، در کشور ما بیگانه هراسی و بی عدالتی نباشد و ادارۀ کشور ما عاری از دروغ باشد".

اشارۀ مایکل کوهن واضحاً به رئیس جمهور دونالد ترمپ بود. مایکل کوهن تا یک سال قبل نیز به حیث وکیل مدافع شخصی دونالد ترمپ و معاون 'سازمان ترمپ' کار میکرد.

کوهن در جریان تحقیقات در مورد مداخلۀ روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ٢٠١٦ ایالات متحده، به جرایم مالی متهم شد و بعداً به ٩ مورد به شمول نقض قوانین مالیات و مصارف کمپاین انتخاباتی و نیز دروغگویی به کانگرس اعتراف کرد.

کوهن این را نیز پذیرفت که بخاطر خاموش نگهداشتن آن دو زن که ادعای داشتن روابط نامشروع با ترمپ را داشتند، مبلغ ٢٨٠هزار دالر پرداخت کرده بود.

مایکل کوهن در جریان یک جلسۀ استماعیۀ خود در کانگرس، اشتباهات خود را پذیرفت و آن را به "پیروی کور کورانه از ترمپ" نسبت داد.

رئیس جمهور ترمپ و تعدادی زیادی از قانونگذاران جمهوریخواه، مایکل کوهن را دروغگو عنوان کردند.

در جریان تحقیقات در مورد دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ٢٠١٦ ایالات متحده، پنج تن از همکاران ترمپ به تخلفات متعدد محکوم شده اند و قرار است محاکمۀ یک تن دیگر در اواخر امسال صورت گیرد.

وکیل مدافع سابق ترمپ راهی زندان شد
please wait

No media source currently available

0:00 0:02:18 0:00

XS
SM
MD
LG