لینک های دسترسی

Breaking News

نتایج نظرپرسی های تازه راجع به هیلری و ترمپ


در سروی تازه ۵۰ درصد رأی دهندگان از هیلری، و ۴۲ درصد از ترمپ حمایت نشان داده اند
در سروی تازه ۵۰ درصد رأی دهندگان از هیلری، و ۴۲ درصد از ترمپ حمایت نشان داده اند

در حالی که هردو نامزد ریاست جمهور سرسختانه مشغول تبلیغات انتخاباتی استند، با نزدیک شدن معیاد انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحدۀ امریکا، رقابت میان هیلری کلنتن نامزد حزب دموکرات و دونالد ترمپ نامزد حزب جمهوریخواه، هیجانی تر شده میرود.

سروی تازه ای که از سوی روزنامۀ واشنگتن پوست و شبکۀ ای بی سی نیوز صورت گرفته و نتایج آن امروز انتشار یافت، بیانگر آنست که در میان رأی دهندگان، هیلری کلنتن، بر رقیب خود دونالد ترمپ، هشت درصد سبقت دارد.

قراراین نظر پرسی ۵۰ درصد رأی دهندگان از هیلری، و ۴۲ درصد دیگر از ترمپ حمایت نشان داده اند. طبق سروی قبلی واشنگتن پوست و ای بی سی نیوز، قبل از کنوانسیون ها یا جلسات انتخاباتی دو حزب، خانم کلنتن ۴ درصد از آقای ترمپ سبقت داشت.

این در حالیست که دونالد ترمپ، نامزد حزب جمهوریخواه، دریک محفل خصوصی جمع آوری اعانه و یک گردهمایی عمومی انتخاباتی، به ایالت شمالشرقی نیوهمشر گفته است که شورشیان دولت اسلامی چشم به دورنمای انتخابات کلنتن دارند.

به نظر نمی رسد که هیلری کلنتن ، علاقمند تلاش برای توقف از یک ایالت به ایالت دیگر به منظور رسیدن به ریاست جمهوری ایالات متحده باشد. در همین حال، سفر ترمپ برای اشتراک در مجمع ملی جمهوری خواهان نشان می دهد که او با صرف نظر از ارائه برنامه های خود میخواهد با فشار کلنتن را در مبارزات سنتی دموکرات ها در نیویارک و کلیفرنیا مغلوب سازد.

گزارش تصویری را در زیر تماشا کنید:

نتایج همه پرسی تازه درموردهیلری و ترمپ
please wait

No media source currently available

0:00 0:02:39 0:00

XS
SM
MD
LG