لینک های دسترسی

Breaking News

تجربه آموزی رهبران نسل آینده در ایالات متحده امریکا


نه عضو گروه رهبران نسل آینده در ایالات متحده
نه عضو گروه رهبران نسل آینده در ایالات متحده

نه عضو گروه رهبران نسل آینده وقت شان را در ایالات متحده، صرف کار با سازمان های غیر دولتی امریکایی و حکومت های محلی در این کشور نمودند و در مورد بهترین روش های ساحات کاری شان آموزش دیدند.

برنامه رهبران نسل آینده به منظور تقویت "رهبری شخصیت محور" توسط انستتیوت مک کین برای رهبری بین المللی راه اندازی شده است. این انستتیوت به خاطر ارج گذاری از سناتور مک کین، به نام او مسمی می باشد.

سناتور مک کین که خود نیز در محفل فراغت برنامه رهبران نسل آینده شرکت کرده بود، گفت: "ما نیاز داریم تا برای آماده ساختن هر چه بهتر نسل آینده به منظور رسیدگی به مشکلاتی که تا زمانی با آن روبرو خواهیم بود، هر آنچه در توان داریم انجام دهیم."

هرچند انستتیوت مک کین در واشنگتن مستقر بوده، اما بخشی از دانشگاه ایالتی اریزونا است - ایالت اصلی سناتور مک کین.

بن فریکلی، مشاور ارشد انستتیوت مذکور می گوید که از فارغان آن انستتیوت در کشور های متبوع شان نیز حمایت صورت خواهد گرفت. او گفت:"جلب توجه به کار فارغان در کشور های متبوع شان وظیفه انستتیوت مک کین است. اگر آنان به منابع تحقیقاتی از دانشگاه ایالتی ارزونا نیاز داشته باشند، تهیه نمودن آن وظیفه ماست."

فارغان با برگشت به کشور های شان، پیگیری اهداف متفاوتی را در ذهن دارند.

ثریا عزیز سلیمان، که برای یک شرکت استخراج معدن در جمهوری دیموکراتیک کانگو کار می کند، در نظر دارد تا تاثیرات منفی صنعت استخراج معادن را بر جوامع محلی کاهش دهد.

او گفت که می خواهد با کمک شرکت های استخراج معادن از کشور های امریکایی شمالی به این هدف برسد.

زهیر عباس که یک فعال جامعه مدنی از مناطق جنگ زده قبایل نشین پاکستان است، می خواهد با راه اندازی برنامه ها به منظور ایجاد تغییر در رفتار مرد سالارانه مردان و پسران پاکستانی، خشونت را در منطقه کاهش دهد.

زهیر عباس گفت: "تلاش دارم از آنان مردان بسازم تا در راستای تامین صلح قدم بگذارند و در عین زمان از تلاش های توانمندسازی زنان حمایت کنند."

کُرت ولکر، رئیس اجرایی انستتیوت مک کین می گوید که هدف نهایی، ایجاد یک شبکه جهانی از کسانی است که متعهد به ارزش های دیموکراتیک و رهبری باشند.

او گفت که انستتیوت مک کین در جستجوی کسانی است که بتوانند این ارزش ها را در جوامع خود ترویج و تقویت نموده و از آن طریق، زندگی شهروندان کشور شان را بهبود ببخشند.

انستتیوت مک کین انتظار دارد که شمار اشتراک کنندگان این برنامه را در سال آینده به دو برابر افزایش دهد.

XS
SM
MD
LG