لینک های دسترسی

Breaking News

ترمپ رئیس دفتر مطبوعاتی قصرسفید را برکنار کرد


سکاراموچی در کمتر از یک هفته پست جدیدش را از دست داد
سکاراموچی در کمتر از یک هفته پست جدیدش را از دست داد

رئیس جمهور ایالات متحده، روز دوشنبه به طور ناگهانی، انتونی سکاراموچی، رئیس دفتر مطبوعاتی قصر سفید را پس از یک هفته انجام وظیفه، برکنار کرد.

مقامات به رسانه های امریکایی گفته اند که دونالدترمپ، سکاراموچی ۵۳ ساله را به درخواست جان کیلی، رئیس جدید دفتر قصرسفید از وظیفه برکنار کرده است.

قصرسفید، رسماً اعلام کرد که سکاراموچی به خاطر از وظیفه اش برکنار شد که برای آقای کیلی این فرصت را بدهد که از نو کارش را آغاز کرده و مدیریت کارمندان قصرسفید را از صفر آغاز کند.

سکاراموچی، یکی از سرمایه داران شهر نیویارک، قبل از اینکه در اواسط ماه جولای پست سیاسی خود را در واشنگتن احراز کند، از شهرت زیادی در میان مردم ایالات متحده برخوردار نبود.

رئیس پیشین ارتباطات قصرسفید، پس از آنکه به وظیفه اش گماشته شد علیه دو متحد نزدیک آقای ترمپ قرار گرفت؛ رینز پرابوس، رئیس دفتر رئیس جمهور ترمپ که روز جمعه از وظیفه اش برکنار و جان کیلی به پست آن گماشته شد و ستیفن بانون، مشاور ارشد ستراتیژیک رئیس جمهور ترمپ.

برکناری سکاراموچی فقط چند ساعت پس از آنکه جان کیلی به وظیفۀ جدیدش آغاز کرد صورت می گیرد.

رئیس جمهور ترمپ از کارکردگی های آقای کیلی، جنرال بازنشستۀ نیروی بحری امریکا، در وزارت امنیت داخلی ایالات متحده ستایش به عمل آورد که در انفاذ قانون مبارزه علیه مهاجرت غیر قانونی به امریکا اقدامات سختگیرانۀ را انجام داد.

XS
SM
MD
LG