لینک های دسترسی

Breaking News

لستر هولت مجری نخستین مناظره ترامپ و کلنتن کیست؟


لستر هولت
لستر هولت

هیلری کلنتن و دونالد ترامپ نامزدان دو حزب عمده دموکرات و جمهوریخواه ایالات متحده شام دوشنبه به وقت امریکا که برابر به ۵:۳۰ صبح سه شنبه به وقت افغانستان میشود برای نخستین بار در مناظره انتخاباتی روبروی هم قرار می گیرند.

پیش بینی می شود که این یکی از پربیننده ‌ترین رویدادهای سیاسی امریکا در چندین دهه اخیر باشد و همین امر بار سنگینی را بر دوش مجری مناظره قرار می دهد.

لستر هولت مجری این مناظره تلویزیونی پیشینه درخشان در رسانه های تصویری دارد و در حال حاضر مجری اخبار شبانه شبکه خبری ان بی سی است که هر شب میلیون‌ها بیننده در امریکا دارد.

دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه، چندی پیش لستر هولت را به طرفداری از حزب دموکرات متهم کرده بود، اما بر اساس گزارش ها، هولت در حزب جمهوریخواه ثبت نام کرده است.

برخی پیش بینی ها حاکی است که مناظره دوشنبه شب بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون بیننده داشته باشد.

لستر هولت اولین مجری سیاهپوست مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امریکا از سال ۱۹۹۲ به این سو است.

اجداد او از جامائیکا به ایالات متحده مهاجرت کرده اند. او برخلاف دیگر خبرنگاران امریکایی فعالیت چندانی در توئیتر ندارد و آخرین توئیت هایش مربوط به المپیک ریو است.

لستر هولت در ماه جنوری مجری مناظره دموکرات ها بود و با آن که از ورود به هر گونه بحثی خودداری کرد اما نشان داد که پرسش های دشواری را مطرح می کند.

هولت دو درجه دکترای افتخاری دارد، اما لیسانس ندارد. او تحصیل در پوهنتون ایالتی کالیفرنیا را پس از دو سال ترک کرد تا کار در یک ستیشن رادیو در سانفرانسیسکو آغاز کند.

XS
SM
MD
LG