لینک های دسترسی

Breaking News

احتمال مسدود شدن دفاتر حکومتی در امریکا از فردا


کانگرس ایالات متحده
کانگرس ایالات متحده
اختلاف قانونگذاران بر سر طرح بیمه مواظبت صحی بارک اوباما است، که اگر حل نشود، باعث تعطیل بخش بزرگی از فعالیتهای حکومت به روز سه شنبه خواهد شد.

قانونگذاران ایالات متحده امریکا برای تصمیم گیری پیرامون طرح بیمه مواظب اوباما، برای ادامه فعالیت بخش بزرگی از حکومت امریکا و در صدد رسیدن به توافقی در مورد آن است، بعد از ظهر روز دوشنبه ۳۰ سپتامبر تشکیل جلسه می دهند.

در صورت عدم توافق مجلس نمایندگان و سنای ایالات متحده امریکا تا نیمه شب امروز دوشنبه تمامی فعالیت های غیرضروری حکومت امریکا متوقف می شود. پارک ها و موزیم ها تعطیل خواهند شد. بیش از یک میلیون کارمند حکومت طی مدت تعطیلی، معاش دریافت نخواهند کرد.
قصر سفید تاکید کرده که با وجود مخالفت نمایندگان جمهوریخواه کانگرس، حتی به قیمت تعطیل شدن فعالیت های دولتی، طرح بیمه مواظبت صحی اوباما از روز سه شنبه اول اکتبر اجرا خواهد شد.

دموکرات ها برآنند که طرح بیمه صحی اوباما این امکان را در اختیار قشر کم درآمد و شهروندانی که بیمه صحی ندارند قرار می دهد. طرح بیمه صحی رئیس جمهوربارک اوباما که به بیمه اوباما معروف شده، تحت قرضه دولتی اجرا می شود.

اما جمهوریخواهان می گویند این طرح بیمه پیچیده است، افکار عمومی هنوز اطلاع دقیقی از جزئیات آن ندارند، و این، طرحی است که به اقتصاد کشور و صاحبان مشاغل کوچک ضرر می رساند، زیرا آنها را به خرید بیمه برای کارمندان شان وا میدارد.

مسئولان صحی حکومت بارک اوباما اعلام کرده اند که کمپاین اطلاع رسانی در مورد بیمه مواظبت صحی اوباما را از روز سه شنبه اول اکتبر آغاز خواهند کرد و تاکید کرده اند که دریافتن و آموختن جزئیات این طرح بیمه، بسیار ساده است.

احتمال مسدود شدن ادارات حکومتی در امریکا
please wait

No media source currently available

0:00 0:04:17 0:00


بخشی از این کمپین اطلاع رسانی، مقالاتی است که جو بایدن، معاون ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا، و کاترین سیبلیوس، وزیر صحت عامه این کشور، نوشته اند که قرار است طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در حد اقل ۲۹ روزنامه کثیرالانتشار امریکایی منتشر شود.
XS
SM
MD
LG