لینک های دسترسی

Breaking News

اهمیت تطبیق واکسین زکام


در حالیکه سردی هوا آغاز شده است، همزمان با آن ابتلا به انواع مختلف امراض مربوط به این فصل سال. داکتران واکسین زکام را برای افرادی که بالاتر از سن شش سال دارند، توصیه میکنند.

اما یک مطالعه نشان میدهد که این واکسین ممکن تاثیرات بیشتر دیگری نیز داشته باشد. مریضان قلبی مثل لورین نیلور، مخصوصا در برابر ابتلا به زکام و سرماخوردگی آسیب پذیر میباشند. به همین دلیل وی هر سال واکسین را دریافت میدارد.

لورین تطبیق واکسین را برای صحت خود، مهم خوانده واین روش را یک راه جلوگیری از ابتلا به این گونه امراص میخواند که به وی اطمینان میدهد وی به مرض زکام مبتلا نخواهد شد.

داکتران میگویند مریضان قلبی وقتی به مرض زکام مبتلا میشوند احتمال ابتلا انها به حملات قلبی، عدم کفایه قلب و سکته های مغزی بیشتر میگردد.

محققین بدین باورند در هنگام که وجود با امراض مبارزه میکند، جریان خون در شرائین برهم خورده و سبب اختلالات قلبی میشود.

در عین زمان ذکر شده است که همین واکسین زکام است که میتواند حتی افراد صحتمند را از حمله قلبی و سکته مغزی نجات بدهد. داکتر یعقوب یودل در شفاخانه پوهنتون زنان در شهر تورنتو نتیجه مطالعاتی را که شامل حدود هفت هزارمریض میشد تجربه و تحلیل نمود.

در این مطالعه امده است که کسانیکه در این اواخر یک حمله قبلی را سپری کرده و به تعقیب آن واکسین زکام گرفته باشند پنجاه در صد امکان ابتلای شان به حمله دوم کمتر است.

قرار گفتۀ یعقوب یودل، وی تمام کسانی را که در تطبیق واکسین زکام در تردید اند تشویق میکند که این واکسین را که برای مرض قلبی نیز مفید دریافت دارند.داکتر یودل میگوید که میخواهد یک مطالعه بزرگتر را انجام دهد تا این نتایج را تثبیت کند. نتیجه تحلیل اخیر این داکتر در مجله طبی امریکا به نشر رسیده است.

اهمیت دریافت واکسین زکام
please wait

No media source currently available

0:00 0:01:49 0:00

XS
SM
MD
LG