لینک های دسترسی

Breaking News

امریکا مسابقات جام جهانی کشتی آزاد را میزبانی می‌کند


اتحادیه جهانی کشتی گیری، میزبانی جام جهانی کشتی آزاد زنان و مردان را برای سال‌های ۲۰۲۲و ۲۰۲۳ برای ایالات متحده اعطا کرده است.

ایالات متحده با موافقت اتحادیه جهانی کشتی گیری، برای نخستین بار جام جهانی کشتی آزاد زنان و مردان را همزمان در کنار هم برگزار می‌کند.

مسابقات جام جهانی سال ۲۰۲۲ به تاریخ ۱۰ و ۱۱ دسمبر و مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ به تاریخ نه و ۱۰ دسمبر در ایالت آیووا برگزار خواهد شد.

فدراسیون کشتی ایالات متحده با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام این خبر، خشنودی خود را از برگزاری یکی از مهم‌ترین رقابت‌های کشتی جهان در ایالات متحده ابراز کرد.

ریچ بندر، مدیر اجرایی فدراسیون کشتی امریکا با هیجان انگیز خواندن این رویداد گفت:"ما بسیار خوشحالیم که می توانیم از بهترین کشتی گیران آزاد مردان و زنان جهان در یک مکان پذیرایی کنیم. فضای محل برگزاری این مسابقات عالی خواهد بود و طرفداران کشتی در امریکا حتماً نمی‌خواهند این رقابتها را از دست بدهند. "

تری اشتاینر، مربی تیم ملی کشتی زنان امریکا برگزاری همزمان مسابقات جام جهانی کشتی آزاد بانوان و مردان را بسیار جالب توصیف کرده گفت:"من نمی توانم مکانی بهتر از ایالت آیووا، شهر کورالویل برای میزبانی این رویداد پیدا کنم. من می دانم که شهروندان آیووا قدردان کشتی هستند. یک رویداد دیدنی، با بهترین تیم های جهان که برای عناوین جهانی مبارزه می کنند. "

امریکا بیش از هر کشور دیگری میزبان جام‌جهانی کشتی آزاد بوده است و این ۳۱مین میزبانی ایالات متحده از مسابقات جام جهانی کشتی آزاد مردان است اما برای نخستین بار است که این کشور میزبانی جام جهانی کشتی آزاد زنان را بر عهده می گیرد.

XS
SM
MD
LG