لینک های دسترسی

Breaking News

زوج امریکایی کودک شان را تا دم مرگ گرسنگی دادند


سث ولچ و تتیانا فوساری، زن و شوهر امریکایی، در ایالت مشیگن ایالات متحده به خاطر اینکه دختر شیرخوار ده ماهۀ شان را تا سرحد مرگ فاقگی دادند، به اتهام ارتکاب قتل عمد محاکمه می‌شوند.

به گزارش رسانه های امریکایی، نتایج کالبد شگافی مری ان ولچ، کودک این زوج، نشان داده است که وی در اثر سوء تغذیه و کمبود شدید آب بدن تلف شده است.

تحقیقات پولیس ثابت ساخته است که این زوج با آنکه شاهد لاغر شدن شدید و کم خونی دختر ده ماهۀ شان بودند، عمداً او را برای درمان نزد داکتر نبردند.

تتیانا فوساری، مادر این کودک، به پولیس اعتراف کرده است که "از ترس اینکه مبادا کودک شان را ادارۀ خدمات محافظت کودکان بگیرد و نیز به دلیل بی باوری به طب و عقیدۀ شدید دینی" از بردن کودک شان به داکتر پرهیز کرده اند.

پولیس ناحیۀ کنت ایالت مشیگن گفته است که سث و تتیانا زمانی به شمارۀ عاجل پولیس -۹۱۱- تماس گرفتند که جسد بی روح کودک شان در درون گهواره بود.

رسانه های امریکایی که برای پوشش خبر این رویداد از خانۀ این زن و شوهر زارعت پیشه دیدن کرده اند، گزارش داده اند که در و دیوار خانۀ روستایی آنان با نمادها و پیام های مذهبی مسیحی مزین شده است.

در گذشته نیز به خاطر اینکه این زوج از تطبیق واکسین به هر سه فرزند شان اجتناب کرده و بیماری، مرگ و زندگی را از جانب پروردگار دانسته بودند، شکایت از آنان به مسوولان محلی رسیده بود.

XS
SM
MD
LG