لینک های دسترسی

Breaking News

نتنیاهو: اتهام علیه من "بی اساس" است


بنیامین نتنیاهو، صدراعظم اسرائیل، گفته است که اتهامات وارده علیه وی "بی اساس" است و به وظیفه اش منحیث صدراعظم ادامه خواهد داد.

اظهارات آقای نتنیاهو پس از آن بیان شد که پولیس اسرائیل سفارش کرد علیه صدراعظم آن کشور به دلیل آنچه اتهام "رشوه‌خواری" خوانده است اعلام جرم شود.

آقای نتنیاهو در واکنش به این پیشنهاد پولیس اسرائیل در پیامی ویدیویی ضمن رد اتهام گفت "تا زمانی که شما شهروندان اسرائیل من را برای اداره کشور انتخاب کنید، مسوولانه و با تعهد به رهبری اسرائیل ادامه خواهم داد."

صدر اعظم اسرائیل در این پیام که از محل سکونت اش در بیت المقدس نشر شد گفت "اطمینان دارم که حقیقت نمایان خواهد شد و مطمینم در انتخابات بعدی، که سر موعد برگزار می‌شود، بار دیگر با کمک خداوند، اعتماد شما را کسب می‌کنم."

قرار است پیشنهاد پولیس اسرائیل به لوی سارنوالی آن کشور ارجاع شود تا پس از بررسی تصمیم بگیرد که آیا علیه آقای نتنیاهو اتهام وارد گردد یا خیر. در این مدت آقای نتنیاهو می تواند در کرسی خود باقی بماند و این روند ممکن ماه ها را در بر گیرد.

اتهام‌های دیگری نیز علیه آقای نتننیاهو که چهارمین دوره صدارت خود را سپری می‌‌کند، مطرح شده و به نوشته رویترز، رشوه‌خواری شاید مهم‌ترین اتهام باشد.

XS
SM
MD
LG