لینک های دسترسی

Breaking News

چرا شاهپور زدران پیراهن تاریخی اش را به شاهد افریدی داد


اکثر بازیکنان تیم ملی کرکت افغانستان در این پیراهن امضا کرده اند
اکثر بازیکنان تیم ملی کرکت افغانستان در این پیراهن امضا کرده اند

شاهپور زدران، بازیکن تیم ملی کرکت افغانستان، پیراهن ورزشی تاریخی خود را به شاهد افریدی، بازیکن پیشین تیم ملی کرکت پاکستان، هدیه داد.

در این پیراهن که به خاطر کارهای خیریۀ آقای افریدی به وی هدیه شده است، به شمول شاهپور زدران، تقریباً تمام اعضای تیم ملی کرکت افغانستان امضا کرده اند.

شاهد افریدی در تویتر رسمی خود از آقای زدران و سایر بازیکنان تیم ملی کرکت افغانستان سپاسگزاری کرده است که به کارکرد انجمن خیریۀ وی ارج گذاشته اند.

غمی زدران برادر شاهپور زدران که وی نیز عضو تیم الف کرکت افغانستان است، به صدای امریکا گفت که شاهپور به خاطر ستایش از افریدی که پس از وداع با دنیای کرکت، زندگی خود را وقف امدادرسانی و کارهای خیریه کرده است، چنین اقدامی کرده است.

شاهپور زدران بالر چابک چپ دست تیم ملی کرکت افغانستان است، که در سطح افغانستان و جهان علاقمندان خاص خود را دارد.

پیراهن شاهپور به خاطری تاریخی است که آن را به تاریخ ۱۳ جولای سال روان در رقابت ام سی سی در بریتانیا پوشیده بود. او در این بازی توانست سه بازیکن تیم رقیب را حذف کند که در این میان برندن مکولم و مصباح الحق کپتان‌های پیشین نیوزیلند و پاکستان نیز شامل بود.

پیش از شاهپور زدران، ویرات کوهلی کپتان تیم ملی کرکت هند نیز پیراهن ورزشی خود را با امضای بازیکنان هندی به شاهد افریدی هدیه داده بود.

شاهد افریدی، بازیکن و کپتان پیشین تیم ملی کرکت پاکستان است که به خاطر بازی سریع و چابک اش شهرت جهانی دارد.

XS
SM
MD
LG