لینک های دسترسی

Breaking News

ترمپ حملات سابیری روسیه را در انتخابات امریکا پذیرفت


آقای ترمپ در گذشته دخالت روسیه در انتخابات امریکا را رد کرده بود
آقای ترمپ در گذشته دخالت روسیه در انتخابات امریکا را رد کرده بود

رینس پریبس، نامزد ریاست دفتر آقای ترمپ، روز یک شنبه به شبکۀ تلویزیونی فاکس نیوز گفته است که "اقداماتی صورت گرفته است" و آقای ترمپ " این واقعیت را در این قضیۀ مشخص می پذیرد که نهادهایی در روسیه" در عقب مداخله در سیستم‌های کمپیوتری کمیتۀ ملی حزبدموکراتیک امریکا دخیل بوده اند.

آقای پریبس گفت که رئیس جمهور منتخب ایالات متحده، پلان دارد که به ادارات استخبارات امریکا هدایت دهدتا سفارشات شان را ارایه کنند. او افزود که ممکن اقداماتی بر اساس سفارشات ادارات استخباراتی امریکا روی دست گرفته شود.

قبل بر این، آقای ترمپ مداخلۀ روسیه را در انتخابات ۲۰۱۶ ایالات متحده رد کرده بود. آقای ترمپ گفته بود، اگر حملۀ سایبری صورت گرفته باشد، معلوم نیست چه کسی در عقب آن بوده است، چین، روسیه و یا شخصی از بستر خوابش؟

اظهارات آقای پریبس یک روز پس از آن صورت گرفت که آقای ترمپ در صفحۀ تویتر خود نوشت "زمانیکه من رئیس جمهور شدم، روسیه ما را نسبت به حال، بیشتر احترام خواهد کرد. شاید هر دو کشور با هم یکجا کار کنند تا بخشی از مشکلات را در جهان حل کنند. داشتن روابط خوب با روسیه، چیزی خوب است—نه چیزی بد. فقط مردم احمق ممکن فکر کنند که چیزی بد است."

XS
SM
MD
LG