لینک های دسترسی

Breaking News

مهاجم تکزاس کی بود؟


حملۀ روز یک شنبه در یک شهر کوچک در حومۀ شهر سان انتونیوی تکزاس به وقوع پیوست
حملۀ روز یک شنبه در یک شهر کوچک در حومۀ شهر سان انتونیوی تکزاس به وقوع پیوست

خبرگزاری اسوشیتدپرس از قول ان ستیفانیک، سخنگوی قوای هوایی ایالات متحده گزارش داده است که این مهاجم ۲۶ ساله بود و دیفین پتریک کیلی نام داشت، به خاطر بدرفتاری با همسر و فرزندش از خدمت سربازی محروم شده بود.

خانم ستیفانیک همچنان گفته است که دیفین کیلی از سوی محکمۀ نظامی به یک سال حبس محکوم شده و تنزیل رتبه نیز شده بود. او افزود که مهاجم از سال ۲۰۱۰ تا زمان اخراج از خدمت عسکری در سال ۲۰۱۴، به صفت کارمند لوژستیک در پایگاه هوایی هولومن در ایالت نیو مکسیکو ایفای وظیفه می‌کرد.

مقام‌های امریکایی گفته اندکه آقای کیلی در حومۀ شهر سان انتونیو زندگی می‌کرد و به نظر نمی رسد که اقدام مرگبار وی ربطی با گروه‌های سازمان یافتۀ دهشت افگنی داشته باشد.

با اینحال مقام‌های امریکایی هرگونه تماس به ویژه فعالیت‌های کیلی را در شبکه های اجتماعی پیگرد می کنند. کیلی چند روز پیش از انجام حمله عکس تفنگ AR-15 را در فیسبوک خود نشر کرده بود.

دیفین کیلی پس از کشتار در کلیسا فرار کرد، اما پولیس در تعقیب او بود تا اینکه موتر مظنون تصادم کرد و جسد وی از درون آن پیدا شد. تا کنون روشن نیست که مهاجم به ضرب گلولۀ پولیس از پا در آمده است یا اینکه خودکشی کرده است.

XS
SM
MD
LG