لینک های دسترسی

Breaking News

افراد مسلح پنج نفر را با ضرب گلوله در کابل کشتند


پولیس کابل می‌گوید که افراد مسلح ناشناس پنج نفر را در ولسوالی گلدرۀ ولایت کابل با ضرب گلوله کشته و از محل فرار کرده اند.

فردوس فرامرز، سخنگوی پولیس کابل روز یکشنبه ۲۵ جولای (سوم اسد) با فرستادن پیامی به خبرنگاران گفت که جسدهای این افراد روز گذشته از سوی پولیس در ساحۀ "دشت ناصری" این ولسوالی یافت شده است.

آقای فرامرز افزود که بررسی‌های پولیس در مورد این حادثه آغاز شده است.

در این حال، ولسوال شکردرۀ ولایت کابل می‌گوید که تمامی جان باخته‌گان، باشندگان روستای "حاجی پیک" اند. گوهر خان بابری، ولسوال شکردره به صدای امریکا گفت که این افراد شب‌هنگام توسط افراد مسلح از خانه‌های شان بیرون و به بخش‌های ولسوالی گلدره منتقل شدند.

آقای بابری افزود که تا کنون انگیزه این حادثه روشن نشده، اما در میان افراد کشته‌شده کارمندان دولتی نیز شامل بوده اند. ولسوال شکرده افزود که یکی از این افراد در بخش عاجل شفاخانۀ ۳۰۰ بستر پولیس کار می‌کرد.

گلدره و شکردره در شمال شهر کابل از ولسوالی‌های نسبتاً ناامن این ولایت به شمار می‌روند که به گفتۀ مقام‌ها، جنگجویان طالبان در بخش‌های این ولسوالی‌ها حضور دارند.

پیش از این مقام‌های محلی این ولسوالی‌ها گفته بودند که جنگجویان این گروه بیشتر به ترور کارمندان دولتی، بزرگان قومی و به ویژه نیروهای امنیتی افغان می‌پردازند.

تا کنون هیچ فرد و گروهی مسوولیت این حادثه را بر عهده نگرفته است.

XS
SM
MD
LG