لینک های دسترسی

Breaking News

بلجیم، تیم سوم جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه شد


تیم فوتبال بلجیم،برنده مدال برونز ۲۱مین جام جهانی فوتبال شد
تیم فوتبال بلجیم،برنده مدال برونز ۲۱مین جام جهانی فوتبال شد

تیم فوتبال بلجیم، یکبار دیگر انگلستان را در رقابت های جام جهانی روسیه شکست داده و مدال برونز ۲۱مین جام جهانی فوتبال را از آن خود کرد.

بلجیمی ها که در دور گروهی نیز انگلیس ها را ۱-۰ شکست داده بودند، اینبار به پیروزی ۲-۰ دست یافتند و باز هم فدراسیون فوتبال انگلستان را از کسب مقام سوم جام جهانی فوتبال محروم ساخت.

این نخستین بار است که تیم بلجیم به همچو یک جایگاهی دست میآبد، تیمی که از آغاز جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه، تا دور نیمه نهایی هیچ مساوی یا شکستی را متقبل نشده بود.

نخستین گول تیم فوتبال بلجیم توسط میونیر، مهاجم آن تیم در دقیقۀ چهار بازی وارد دروازۀ انگلستان شد و دومین گول بلجیم را هازارد در دقیقۀ ۸۲ بازی به ثمر رسانید.

دومین گل بلجیم
دومین گل بلجیم

باوجود ساختار ۴-۴-۲ انگلستان که یک ترکیب دفاعی پنداشته می شود، خط تهاجمی بلجیم توانست چندین بار از آن نفوذ کند و دروازه بان انگلستان را با چالش مواجه سازد.

مهاجم خط میانۀ تیم انگلستان یک فرصت طلایی برای تساوی این رقابت به دست آورد؛ توپی را که در محوطۀ جزا از مهاجم هم تیمی اش به دست آورده بود موفق شد از دروازه بان انگلستان عبور داد اما مدافع بلجیمی به موقع خود را رساند و نگذاشت توپ وارد دروازه شود.

رقابت نهایی این جام میان تیم های فرانسه و کروشیا، روز یکشنبه ۱۵ جولای در استدیوم ورزشی لوژنیکی شهر مسکو برگزار خواهد شد.

XS
SM
MD
LG