لینک های دسترسی

Breaking News

احتمال مؤفقیت حزب راستگرا و مخالف پناهجویان در سویدن


نتایج مقدماتی شمارش آرای انتخابات پارلمانی سویدن نشان میدهد که حزب دموکرات های آنکشور ممکن مؤفق به کسب چهارده کرسی اضافی در پارلمان سویدن شود.

حزب دموکرات های سویدن یک حزب راست گرای افراطی و مخالف حضور مهاجرین است.

استفان لوون، صدراعظم سویدن که رهبر حزب سوسیال دمکرات های این کشور نیز است از قدرت گرفتن حزبی که به گفته او ریشه درنژادپرستی و طرفداری از حزب نازی دارد، هشدار داده است و گفته است که این حزب برنامه ای برای بهبود وضعیت جامعه سویدن ندارد.

صدراعظم سویدن همچنان تاکید کرد که برخلاف کسب یکی از بدترین نتایج انتخاباتی سوسیال دموکرات ها، او قصد دارد تا در مقامش باقی بماند.

محبوبیت رو به افزایش احزاب راست گرا در سویدن و در مجموع درحالی روبه افزایش است که از سال ٢٠١٥ اروپا با موج مهاجرت از کشورهای جنگ زدۀ چون سوریه، عراق و افغانستان رو به رو بوده است.

انتخابات اخیر سویدن و همچنان انتخابات چند ماه قبل در هالند و فرانسه نشان داده که بحران مهاجرت به یک حربۀ تبلیغاتی برای احزاب راست گرا در این قاره مبدل گشته است.

ترس از آوردن افراط گرایی و ادعای این که مهاجرین قدرت ادغام پذیری در جامعه اروپایی را ندارند، احزاب راست گرا را در میان تودۀ از اجتماع این کشورها قدرتمند تر ساخته است.

احتمال مؤفقیت حزب راستگرا و مخالف پناهجویان در سویدن
please wait

No media source currently available

0:00 0:02:55 0:00

XS
SM
MD
LG