لینک های دسترسی

Breaking News

خوردن غذای دریایی مقاربت جنسی مردان را افزایش می‌دهد – تحقیق


تحقیق تازه که در ایالات متحده انجام شده است، همچنان نشان داده است که صرف بیشتر غذاهای بحری قدرت باروری زنان را نیز افزایش می‌بخشد.

نتایج یک تحقیق تازه نشان داده است که زوج هایی که بیشتر غذاهای دریایی صرف می کنند، نسبت به کسانیکه از این غذاها کمتر می‌خورند، احتمالاً مقاربت بیشتر جنسی داشته و زنانی که بیشتر غذاهای دریایی می‌خورند، زودتر باردار می شوند.

پژوهشگران برای یکسال از ۵۰۰ زوج در ایالت های میشیگن و تکزاس ایالات متحدۀ امریکاخواستند تا خوردن غذای دریایی شان و مقاربت جنسی شان را ثبت کنند.

یافته های این تحقیق نشان می دهد زوج های مورد آزمایش که بیشتر غذا های دریایی در طول سال صرف کردند، روزانه ۳۹ در صد تمایل بیشتر به مقاربت جنسی نسبت به کسانی داشتند که کمتر غذاهای دریایی صرف کرده بودند.

یافته های این تحقیق همچنین نشان می دهد، آنعده از زوج هایی که در جریان یک سال هفتۀ دو بار غذا های دریایی خوردند، ۹۲ در صد زنان بادار شدند، اما زوج هایی که کمتر ماهی و یا سایر غذا های دریایی صرف کردند، میزان حاملگی در میان آنان، نسبتاً کمتر بوده است—۷۹ در صد.

مقاربت جنسی بیشتر یکی از دلایل بیشتر بارداری در میان زنانی بوده است که بیشتر غذا های دریایی صرف کرده بودند.

آدری گازکینز، یکی از پژوهشگران این تحقیق، گفته است که افزایش مقاربت جنسی ممکن یکی از دلایل افزایش بارداری در میان زوج هایی باشد که بیشتر از غذا های دریایی استفاده کرده اند، اما صرف غذا های دریایی "یگانه میکانیزم" برای حاملگی زود هنگام نیست.

این پژوهشگر همچنین گفته است که خوردن غذا های دریایی می تواند "کیفیت مایع منی را بهبود" ببخشد و در عین حال، احتمال تولید تخمه و سویۀ هورمون پروجسترن را در زنان افزایش بدهد—عواملی که احتمال بارداری را در زنان، می تواند افزایش دهد.

داکتران به صورت عموم برای بزرگسالان توصیه می کنند تا حد اقل هفتۀ دو بار ماهی دارای چربی مانند ماهی سالمون و تونا، صرف کنند. این نوع ماهی ها دارای "تیزاب های شحمی نامشبوع" است، تیزاب هایی که شاید خطرات امراض قلبی و سکتۀ مغزی را کاهش بدهد.

پژوهشگران در آغاز تحقیق نیز از زوج ها پرسیده بودند که در ۱۲ ماه گذشته، تا چه اندازه غذا های دریایی صرف کرده بودند. بر اساس پاسخی که زوج های شامل در تحقیق ارایه کردند، مردانی که غذاهای دریایی صرف می کردند، بیشتر از مردانی که مقادیر کمتر غذای دریایی خورده بودند، تمایل به مقاربت جنسی داشتند.

اما یافته های تحقیق نشان می دهد که تفاوت چشمگیر در قسمت افزایش مقاربت جنسی در میان زنان، مشاهده نشده بود.

XS
SM
MD
LG