لینک های دسترسی

Breaking News

ادعای های تازۀ اخلاقی علیه دونالد ترمپ


دونالدترمپ حمایت چهره های برجستۀ حزب اش را از دست داده است
دونالدترمپ حمایت چهره های برجستۀ حزب اش را از دست داده است

در پی مدارک افشا شده که در آن دونالد ترمپ نامزد حزب جمهوریخواه به کاربرد الفاظ رکیک در برابر زنان ملامت دانسته شده است، این بار از سوی سه زن به حرکات غیر اخلاقی متهم کرده اند.

در افشاگریهای تازه این زنان به رسانه های امریکایی (نیویارک تامیز، پام بیچ پوست و پیپلز مگزین) گفته اند که دونالد ترمپ آنان را بدون رضایت خودشان بوسیده و لمس کرده است.

حتی یکی از این زنان، گفته است که ترمپ " به مانند یک اختاپوس بوده" زیرا به گفتۀ این خانم "دستان دونالد ترمپ در هرقسمت بدن ام" قرار داشت.

وکلای مدافع و کارزار انتخاباتی دونالد ترمپ ضمن تقبیح این ادعاها، آن را تلاش برای بدنام ساختن این نامزد جمهوریخواه خوانده اند.

ادعاهای تازه در برابر دونالد ترمپ در حالی صورت گرفته است که پس از نشر یک نوار او که در سال ٢٠٠٥ ثبت شده و هفتۀ قبل به نشر رسید، ترمپ حمایت شماری زیادی از چهره های برجستۀ حزب اش را از دست داد.

دونالد ترمپ در حالی حمایت اعضای حزب جمهوریخواهان را از دست می دهد که کمتر از یک ماه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده باقی مانده است.

موضعگیری خانم کلنتن در مورد

هیلری کلنتن نامزد حزب دموکرات و رقیب دونالد ترمپ در انتخابات ریاست جمهوری، در تازه ترین حملات اش بر ترمپ، گفته است که "او بدون درنظر داشت شخصیت جانب مقابل اش، افراد را مورد توهین قرار می دهد."

خانم کلنتن که روز گذشته در جمع از هوادارانش در ایالت نوادا صحبت می کرد، مدعی بود که کارزار انتخاباتی دونالد در یک حالت ناچار و درمانده قرار دارد.

هیلری کلنتن: کارزار انتخاباتی دونالد در یک حالت ناچار و درمانده قرار دارد
هیلری کلنتن: کارزار انتخاباتی دونالد در یک حالت ناچار و درمانده قرار دارد

​هیلری کلنتن همچنان بیان داشت که کارزار انتخاباتی دونالد ترمپ گفته است که"ترمپ سیاست خراب کردن همه چیز" را در پیش خواهد گرفت، اما اضافه کرد که او تلاش میورزد تا در برابر هر منفی گرایی جانب مقابل، ایستادگی کند.

از جانب دیگر دونالد ترمپ نیز روز گذشته به جمع از هوادارانش در ایالت فلوریدا در اشاره به افشا شدن یک سلسله از ایمیل های خانم کلنتن بیان داشت که نشر این ایمیل ها نشان می دهد که اعضای کارزار انتخاباتی هیلری کلنتن بطور خبیثانه کاتولیکان را مورد اهانت قرار داده اند.

ایمیل های افشا شدۀ خانم کلنتن، شامل مکالمۀ کتبی رئیس ارتباطات برحال او و یک مقام ارشد یکی از مؤسسات تحقیقات موسوم به "امریکن پروگرس" می باشد که در آن کاتولیکان قویترین عناصر جنبش محافظه کارخوانده شده و موقف شان یک پستی مذهبی توصیف شده است.

قرار است انتخابات عمومی برای ریاست جمهوری ایالات متحده به تاریخ هشتم ماۀ نوامبر برگزار شود
قرار است انتخابات عمومی برای ریاست جمهوری ایالات متحده به تاریخ هشتم ماۀ نوامبر برگزار شود

دونالد ترمپ این مکالمه را "تازه ترین سند نفرت کارزار انتخاباتی کلنتن در برابر امریکای های با دیانت" خواند و در خطاب به باشندگان ایالت فلوریدا بیان داشت که "اگر شما یک شخص متدین باشید، فکر می کنم به من رای خواهید داد."

XS
SM
MD
LG