لینک های دسترسی

Breaking News

چهار رقابت انتخاباتی در امریکا جنجالی شده است


در حالیکه بیشترین آرای انتخابات میان دوره ای ایالات متحده شمارش شده است، اما نتایج چهار رقابت در سه ایالت کلیدی (جورجیا، اریزونا و فلوریدا) فیصله ناشده باقی مانده است.

در میان این رقابت ها، دوی آن برای کرسی مقام ایالت و دو رقابت دیگر آن برای عضویت در مجلس سنای کانگرس ایالات متحده میباشد.

انتخابات میان دوره ای ایالات متحده به روز سه شنبۀ گذشته برگزار شد که در آن حزب دموکرات توانست تا کنترول مجلس نمایندگان کانگرس را دوباره بدست بیاورد و حزب جمهوریخواه توانست تا اکثریت خود را در مجلس سنا حفظ کند.

در ایالت فلوریدا ریک سکات، نامزد جمهوریخواه برای مجلس سنا، دموکرات ها را بخاطر تلاش برای سرقت انتخابات میان دوره ای متهم کرد.

ریک سکات که والی فعلی فلوریدا میباشد، در رقابت برای مجلس سنا، رقیب اش بل نیلسن از حزب دموکرات بر او پیشی دارد.

به نظر میرسد که آرای مربوط به رقابت برای مجلس سنا و کرسی مقام ایالت فلوریدا دوباره شمارش شود، زیرا نامزدان هردو حزب جمهوریخواه و دموکرات برای مقام این ایالت نیز، هیچ کدام خود را بازنده اعلام نمیکند.

رقابت فیصله ناشدۀ دیگر مربود ایالت جورجیا میشود. نامزدان حزب دموکرات و جمهوریخواه برای کرسی مقام این ایالت نیز شکست را نمی پذیرند.

رقابت فیصله ناشدۀ سومی در ایالت اریزونا ادامه دارد. در این ایالت، نامزد حزب دموکرات برای مجلس سنا، تا حدی بر رقیب جمهوریخواۀ خود پیشی دارد.

اما هیچ کدام این رقابت ها نمیتواند که بر نتایج انتخابات میان دوره ای روز سه شنبه اثر گذار باشد و یا آن را تغییر دهد.

چهار رقابت انتخاباتی در امریکا جنجالی شده است
please wait

No media source currently available

0:00 0:02:41 0:00

XS
SM
MD
LG