لینک های دسترسی

Breaking News

آلمان، مدافع لقب قهرمانى ازجام جهانى حذف شد


جام جهانى فوتبال روز چهارشنبه شاهد تماشايى ترين و پر فراز و نشيب ترين نتيجه فوتبال بود.

مدافع لقب قهرمانى جام جهانى فوتبال، در يك رقابت ديدنى و پر ماجرا، ٢ - ٠ به كورياى جنوبى باخت و با جام جهانى روسيه خداحافظى كرد.

در رقابت همزمان گروه F، تيم مكسيكو ٣ - ٠ به سويدن باخت و تا دقيقه ٨٨ بازى ميان آلمان و كورياى جنوبى، مكسيكويى ها داشتند با جام خدا حافظى مى كردند چرا كه آلمان تا آن زمان تنها به يك گول نياز داشت تا با شش امتياز و تفاوت گول بيشتر در برابر مكسيكو به دور حذفى صعود كند.

اما در نتيجه گول كه كورياى جنوبى در دقيقه ٨٨ بازى دروازه آلمان را باز كرد، صفحه برگشت. ديرى نگذشت كه نوير، دروازه بان آلمان، نيز كم از كم براى تلافى گول از دروازه بيرون شد و كوريايى ها دومين گول شان را وارد يك دروازه بدون دروازه بان كردند و نتيجه را ٢-٠ ساختند.

اين نتيجه صفحه را به نفع مكسيكو برگشتاند و اين تيم امريكاى لاتين با شش امتياز راهى دور حذفى جام شد.

مبصرين فوتبال بازى روز چهارشنبه سويدن را "مصمم تر و با اعتماد به نفس تر" خوانده مى گويند آلمانى ها ممكن "خط دفاع كورياى جنوبى را دست كم گرفتند و به همين دليل موفق به باز كردن گول آن تيم نشدند."

تيم ملى فوتبال آلمان، چهارمين تيم مدافع لقب قهرمانى است كه از ۲۰۰۲ به اینسو دور گروهى جام حذف مى گردد.

فرانسه قهرمان ١٩٩٨ در سال ٢٠٠٢ از دور گروهى حذف شد؛ ايتاليا قهرمان ٢٠٠٦ در ٢٠١٠، اسپانيا قهرمان ٢٠١٠ در جام جهانى ٢٠١٤ و اكنون هم آلمان قهرمان ٢٠١٤ برازيل نتوانست از دور گروهى جام جهانى ٢٠١٨ به دور حذفى راه يابد.

نیمار، مهاجم برازیلی پس از پیروزی در برابر سربستان، خوشحال تر از همه به نظر می رسید.
نیمار، مهاجم برازیلی پس از پیروزی در برابر سربستان، خوشحال تر از همه به نظر می رسید.

تیم فوتبال برازیل، در آخرین رقابت گروهی با سربستان، ۲ - ۰ برنده شد و به عنوان تیم نخست گروه E، در دور یک بر هشت رقابت های جام جهانی، به مصاف مکسیکو می رود.

تیم سویس، رقابت سوم گروهی اش را با کوستاریکا ۲ - ۲ مساوی کرد و به عنوان تیم دوم این گروه در دور حذفی به مصاف سویدن خواهد رفت.

گول های تیم برازیل در دقایق ۳۶ و ۶۸ بازی توسط پاولینو و تیاگو سیلوا وارد دروازۀ سربستان شد.

در رقابت میان کوستاریکا و سویس، کوستاریکایی ها دو بار عقب افتادند، اما پس از هر دو بار، نتیجۀ رقابت را مساوی ساخت.

گول های سویس در دقایق ۳۱ و ۸۸ بازی توسط بلیریم و جوزف وارد دروازۀ کوستاریکا شد. کیندال و یان سومر، دو بازیکن کوستاریکایی در دقایق ۵۶ و ۹۳ بازی دروازۀ سویس را باز کردند.

در سلسلۀ رقابت های گروهی جام جهانی، روز پنجشنبه تیم های گروه G و H به مصاف هم می روند. انگلستان – بلجیم و تونس – پانامه به مصاف هم خواهند رفت و در رقابت همزمان دوم تیم های جاپان – پولند و کلمبیا – سنیگال با هم زور آزمایی خواهند کرد.

تیم فوتبال سویس با تساوی در برابر کوستاریکا راهی دور حذفی شد.
تیم فوتبال سویس با تساوی در برابر کوستاریکا راهی دور حذفی شد.

XS
SM
MD
LG